TIEDOTE sähköpostiviesteistä

Muistathan tarkistaa sähköpostisi roskapostikansion – foorumin lähettämät automaattiviestit saattavat päätyä sinne. Viestit tulevat osoitteesta cnc-tekniikka@cnc-tekniikka.com.

M: Smooth Stepper (MYYTY)

Aloittaja JuKa, 17.10.12 - klo:14:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JuKa

Moi,

Olisi siis myytävänä tuollainen SmoothStepper ohjain.Se on muutaman vuoden vanha, muttei ole ollut käytössä kovinkaan montaa tuntia.Tarkoitus on yhtenäistää koneita ja laittaa samanlaiset ohjaukset eli
USBCNC- ohjaimet.
Myydän tarjousten perusteella, laita tarjous yv:nä

Jussi

Kumpumäen seppä

Ei tietysti kuulu tähän ketjuun, mutta kun nyt mainitsit tuon USBCNC:n. Mitä koneita sinulla sitten on käytössä tuolla USBCNC:llä?. Ja mitä mieltä olet tuosta USBCNC:stä. Itse olen ajatellut hommata tuollaisen, kunhan jää vähän ylimääräistä aikaa. Linuxin kanssa pelaaminen ei kiinnosta, ja muutenkin mielestäni tuo on asiallisimman tuntuinen vaihtoehto.

olli henttonen

Jos on vaihtamassa noita kortteja, kannattaa vakavasti harkita sellaista mallia missä on ethernet liitäntä, liikennöinti sitä kautta on paljon varmempaa ja ei tule noita välimatka ongelmia sekä kaikki käyttöjärjestelmät tukee niitä automaagisesti. LPT portti 5m piuhan pituus eikä löydy suoraan liitäntää uusimmista emoista, erilliskortteja saa parilla kolmellakympillä. USB 5-7m välimatka liitin löytyy kaikista emoista, Ethernet 350m Cat6 suojatulla kaapelilla. väliin parinkympin hubi tai svitsi niin voi ohjailla helpolla useita CNC masiinoita. Ja ainakin minulla nälkä on kasvanut syödessä ja haluan maasiinoihini automaagisen työkalumittauksen, käsiohjaimen, spinlen ohjauksen yms yms.
dyykkari

JuKa

Moi,

Kaiverruskoneeni on tuon usbcnc:n ohjauksessa. Vallan mainio kortti.
Itselläni on juurikin tuo ethernet versio, koska tarkoitus oli saada samalla ohjauksella
toimimaan plasma leikkuri...

EDIT: MYYTY
Jussi