Kiinalainen 2.2kw kara

Aloittaja Toni Kajala, 18.06.12 - klo:12:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toni Kajala

Hankkisin tuollaisen 2.2kw vesijäähdytetyn kiinankaran käytettynä. Nyt ongelmia tuottaa nuo tamun asetukset. Mukana ei tullut mitään manuaalia, nyt kun olen koittanut netistä etsiä niitä, niin tuntuu että joka paikassa on hieman erilaiset ohjeet! Onko joku foorumilainen tuollaisen onnellinen omistaja? Tamussa ei lue mitään mallia, ainoastaan 220v/2,2kw, tuollainen huanyang valmiste se kuitenkin on. Olen nyt käsityksessä että asetukset menisivät näin
PD013  ->8
PD005  ->400
PD004  ->400
PD003  ->400
PD142  ->7.5
PD144  ->3000

Ei viitseisi kuitenkaan polttaa tuota heti kättelyssä, toivoakseni omassa käytössäni se toimeisi oikeilla asetuksilla vuosikymmenen :D
Ben-Dover

ftec

Itselläni on sen verran aikaa kulunut, että en muista kaikkia omia arvojani, enkä nyt heti löydä muistiinpanojakaan mistään, enkä jaksa ruveta tutkimaan värkistä. Kuitenkin tässä pari juttua ja voin postata manuskan.

PD013  ->8 Tämä resetoi tehdasasetuksiin, manuskasta näet ne. Tehdasasetukset eivät välttämättä sovi motillesi.
PD142  ->7.5 on itselläni muistaakseni 7 (ampeeria).

Lisäksi tsekkaa PD044 ja PD045 sen mukaan miten aiot ohjata värkkiä. (Itselläni PD044 =1 run=enable ja PD045 =5 CW/CCW). Lisäksi olen tiputtanut mahdolliset minimikierrokset aivan alas, huolimatta siitä että myyjä käski jättämään 100Hz eli 8000rpm. Hyvin on toiminut alhaisemmillakin kierroksilla niillä kuormituksilla joita käyttelen. 

Yritän saada manuaalin docin liitteeksi, vaikka en nyt heti kylläkään näe miten sen tähän saisi liitettyä. Jos ei rupea ilmestymään, laita privana sp:osoite niin lähetän sen sitten niin.

/Risto

EDIT: Vanhaa postiani tässä korjailen: "100Hz eli 8000rpm" on typo taajuuden osalta p.o. 133.3 Hz eli 8000rpm