Myös korttimaksu toimii

Rajakatkaisijan toiminta

Aloittaja Kai, 09.11.14 - klo:23:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kai

Se mikä minuu eniten sylettää on että hakkasin päätäni ihan turhaa seinään yhden vanhan kelvottoman firmwaren kanssa ja käytin satoja tunteja epäoleellisen asian veivaamiseen,
ja hain vikaa asioista joissa sitä ei ollu..
Jos olisin heti tajunnu sen vanhan paskan heittää pois olisin välttäny monta murhetta.

olli henttonen

#61
Lainaus käyttäjältä: olli henttonen - 17.02.15 - klo:21:06
PuuhaPajalla olen kanssa pari päivää testaillut tuon SYIL X5 koneen home kytkimiä ja menee askelmoottoreilla joka kerta 0.0000 pisteeseen mach3:sen kellon mukaan, huomenna asennan vielä mittakellot päihin ja jatkan testailua.

Tänää aamupäivän ajellut kellon kanssa homeen, käytössä halpis vipukello 0.01 tarkkuudella ja joka kerta mennyt nollille, eli ei edes satasen heittoa.
Mach3 ajetaan  automaattisesti homeen edellä esitetyn mukaan, ensin kytkin auki vauhdilla ja sitten stepeillä takaisin kunnes kytkin sulkeutuu.
Josko huomenna saisi karamoottorin ohjauskortin ja pääsis testailemaan ekoja lastuja ja säätämään lopulliseen pelikuntoon.

käytössä tuollainen purkki ja toimii hyvin verkossa kun on määritelty aliverkkoon osoite, eli käytännössä voi usealla koneella olla tuollainen purkki ja yhdellä tietokoneella ohjata niitä, tietty silloin ei muut voi olla toiminnassa, koska tuohon purkiin ei kait saa kuin yhden IP osoitteen 10.1.1.1.
Mutta eri profiileilla pystyy Mach3:sen kanssa ohjailemaan.
Jatkossa sinänsä hyvä asia kun siirtyy Mach4:seen jonka lisenssi on sidoksissa yhteen ainoaan tietokoneeseen,  jolloin sillä voi ohjailla useampaa CNC masiinaa, tosin erikseen, mutta harvemmin kait harrastepajoissa ajetaan yhtä aikaa usealla koneella.

EDIT:
Sen huomasin Mach3 asennuksissa, että kun asentaa sen mach:in oman printteriportti traiverin niin se kait jotenkin sekoitti tuota verkkoliikennettä (tai joku muu) kun poistin vanhan asennuksen ja asensin uudelleen ilman sitä printteriportti asennusta, niin kaikki pelittänyt toistaiseksi loistavasti.
dyykkari

Kai

Mulla on saman tekijän 6-akseliversio,joka nyt toimii kuin junan vessa,sitä mä en tajua .että miten siellä on voinu olla sellanen firmware,että ei siinä toiminu mikään.
Luulisi valmistajan sen verran pitävän huolta että edes jotenkin toimisi.
Meinaan ero joka mulla on verrattuna vanhaan,, se  on "valovuosia"
Kai

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk