Myös korttimaksu toimii

Edulliset PLC:t ja liikeohjaimet

Aloittaja panttu, 30.03.09 - klo:08:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

panttu

Oletteko löytänyt edullisia logiikoita ja liikeohjaimia. Edullisimmat mitä itse olen löytänyt on Beckhoffilta logiikka (1500€ alv0) pohjaisina samasta paikasta löysin myös edillisimmat servot. SKS:llä oli tarjolla arlaconin liikkeenohjaimia, jotka on vielä huomattavasti edullisempia (500€ alv0), mutta ohjelmointi MC-Basicillä.

Jonne


Jos haluaa edullista logiikkaa, niin kannattaa tsekata CuBloc ja CuTouch. Aivan nerokkaita
laitteita. 82 I/O + analog, ladder- ja basic-logiikkaohjelmointi, ModBus- ja I2C-tuki, graafinen
kosketusnäyttö... Tilailen noita kevään aikana Suomeen. Voit kyllä itse tilata suoraan Englannista,
jos kiire on: http://www.audon.co.uk/cutouch.html
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

mkuivamaki

On muuten halpa logiikka ominaisuuksiin nähden. Kaiken kukkuraksi kosketusnäyttökin mukana. Pitääpä laittaa korvan taakse..

Jonne


Mulla oli yksi tuollainen käytössä, aivan tykki peli. Tosi helppo ohjelmoida,
tehdä nappulkat sun muu näytölle. Tuli myytyä se sitten yhdelle
kaverille, muistaakseni laittoi sen ohjaamaan kämppänsä lämmitystä.

Ainoa miinus oikeastaan oli logiikan hitaus: 36 000 riviä sekunnissa. Tostahan
olisi muuten leiponut CNC-ohjauksen.

Tolle logiikalle on muuten myös aktiivinen tuki-foorumikin olemassa...
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

panttu

Pystyykö tuolla jotenkin tekee paikoituksia servoilla. Toki tuosta löytyy tarvittavat lähdot ohjata joko stepperi tyylillä tai analoogisesti servoja, mutta miten tuohon saisi mittasauvat kytkettyä, jotta saisi paikoituksia tehtyä? Vai joutuuko itse keksimään algorytmin?

Jonne


Ei onnistu tuon logiikan hitauden takia. Eikä siinä ole kuin kaksi logiikasta riippumatonta
kaksi laskuria, joten se siitä...
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk