Ostetaan johteita, gecko g540, muutama askelmoottori ja ym..

Aloittaja evvk, 10.03.13 - klo:17:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

evvk

Jos joltain löytyy ylimääräisena vähintään 1000mm pitkä johde yhdellä kelkalla niin saa tarjota.

Tarvitaan myös noin 100mm pitkä pätkä mahdollisimman pientä johdetta yhdellä kelkalla plasman kelluvaan polttimeen.

Gecko g540 askelmoottori ohjainta, askelmoottoreita ja virtalähdettä saa tarjota. Muitakin ohjaimia voi tarjota mutta g540 etusijalla.

Ja jos jollakin on jäänyt nurkkiin lojumaan pientä plasmaan soveltuvaa valmista z-akselia niin sitäkin saa tarjota .

Edullinen hinta plussaa ;D

JuKa

Mulla on matalia ja leveitä johteita pari kappaletta. Toinen on menossa samaan tarkoitukseen omaan koneeseen.
Vaunun koko:
leveys 60mm, korkeus 50mm, kokonaiskorkeus johteen kanssa n.16mm
Johteen koko:
leveys 40mm, pituus 140mm, vahvuus 9mm

Jussi

evvk

JuKa

Oon muistaakseni maksanut noista kahdesta 50ekee, ostin ne joltain kaverilta joka täälläkin keskustelee... puolet siitä plus postit, tuosta yhdestä?

Jussi

Ps. Tuo musta noissa johteissa on teipin liimaa, koska ne oli niputettu teipillä. Liima lähtee pois ja johteet on hyvä kuntoiset.

Jussi

evvk

pahoittelut mutta molemmat johteet löydetty jo eräältä toiselta käyttäjältä

JuKa

Hieno homma ! Tuo johdekin meni uuteen kotiin minuutti sitten... Olen varastoinut noita ehkä 5v ja ajatellut että kyllä ne vielä jonnekin saadaan käytettyä...

Jussi