TIEDOTE sähköpostiviesteistä

Muistathan tarkistaa sähköpostisi roskapostikansion – foorumin lähettämät automaattiviestit saattavat päätyä sinne. Viestit tulevat osoitteesta cnc-tekniikka@cnc-tekniikka.com.

Mihinä mättää

Aloittaja FAARI 58, 12.10.12 - klo:23:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FAARI 58

Kyllä tua Faarin ala otsikko on totuus. ;D  Vika löyty tein koko homman uusiks vanhalla läppärillä millä oon tehny tolla deskprotolla aikaisenmin noita juttuja.
Samat arvot sisään ja tap tiedosto tikulle kipin kapin pajalle. :P Viimeistelyvaihees ei mitään vikaa siliää pintaa kuin lapsen peppu. ???
Vika pöytäkonees, mutta mihinä siäl? Olis tossa yhren ASUS koneen sisukset muttei kuaria eikä taitoo kasata. Voipi olla vika näyttöohjaimes vai missä lienee tuan konehen sialunelämä on mulle arvootus. :'(
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Timo Hotti

Lainaus käyttäjältä: FAARI 58 - 14.10.12 - klo:17:16
Kyllä tua Faarin ala otsikko on totuus. ;D  Vika löyty tein koko homman uusiks vanhalla läppärillä millä oon tehny tolla deskprotolla aikaisenmin noita juttuja.
Samat arvot sisään ja tap tiedosto tikulle kipin kapin pajalle. :P Viimeistelyvaihees ei mitään vikaa siliää pintaa kuin lapsen peppu. ???
Vika pöytäkonees, mutta mihinä siäl? Olis tossa yhren ASUS koneen sisukset muttei kuaria eikä taitoo kasata. Voipi olla vika näyttöohjaimes vai missä lienee tuan konehen sialunelämä on mulle arvootus. :'(
FAARI 58

"A sus:ia" olen yrittänyt vältellä. Ostin taannoin 11kpl messukäyttöön. Oli "vain" 10 risaa joukossa. Sentään yksi toimi. Menivät takuuhuoltoon ja vikaa oli "vain" emolevyssä ja kiintolevyssä. Jumittelivat kummalliseti. 10 sekunnin pausseja muutaman minuutin välein.

Hienoa että sait homman pelittään.  :)
Jotain "moskaa" koodiin tuotti, kun tuollai sääriluita katkoi...
Jos olisit ollut yhden koneen varassa olisi vika ollut hankala paikantaa...

timi
timi

porepe

Faari on hyvä ja lataa sen Emc:n nyt vihdoin ja viimein, niin tulee susille ajo lähtö....
Petri Junnila
Mynämäki

Ozz

Toi on kyllä melko hämmentävä ongelma ja toivottavasti se on nyt ohi.
Pistin myös ton pätkän mach3:n ja liitteenä kuva siitä radasta ja kyllä se näyttäis menevän ihan niinkuin pitääkin.

Ei oikein tuu mieleen muutakuin että siinä koneessa joka tekee "väärää" koodia menee joku bitti poikittain ja se tekee sinne koodii sitä ASCII hässäkkää (josta joku jo puhuikin) ja kun esim ite testasin sitä koodia niin käytin sen word:ssä poistaakseni ne \par tekstit ja siinä sitten on lähteny ne haamu ASCII:t pois.

Ihme juttuja mutta jos nyt toimii niin hieno homma!

Timo Hotti

Faari tainnu lähtee talvilomille tai opettele PC:n kasausta ku ei o aikoihin morjestamassa käyny?
Jokos sääriluut on pysyny ehjinä vai vieläkö kone oikuttelee? Multa löytyy noita kunnostettuja PC koneita jos tarvetta on. Eivätkä ole hinnan kirossa.

timi
timi

olli henttonen

Lainaus käyttäjältä: timi - 11.11.12 - klo:10:00
Multa löytyy noita kunnostettuja PC koneita jos tarvetta on. Eivätkä ole hinnan kirossa.

timi

Löytyisiköhän puoli ilmaista läppäriä käytettynä, sisällä XP_ kolmekaks tai kuusneljä käyttiksellä. Tulisi testaus ja modauskäyttöön puuhapajalle?
dyykkari