Myös korttimaksu toimii

Rollcon hintataso?

Aloittaja Ozz, 11.09.11 - klo:22:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ozz

Olen tässä opiskellut CNC-jyrsimen rakentamista jo pitkään ja nyt ajattelin sen toteuttaa.
Lineaari johteita jne olen tutkaillu mm Englannista mutta onko kellään kokemusta Rollcon hintatasosta?
Löytyykö Rollcolta mitään hinnastoa tai vastaavaa?

JuKa

Olen ainakin ollut tyytyväinen hintatasoon ja laatuun... Laita tarvitsemasi tuotteet listaan ja lähetä kysely sähköpostilla Rollcolle, hinnastoa ei taida poijilla olla.

Jussi

ParturiA

Itsekin sain rollcosta varsin asiallisen tarjouksen.

TeacDance

Kukas diilasi näitä rollcon tavaroita firman kautta edulliseen hintaan foorumilaisille.. itekkin kerran jokunen vuosi sitten ostin mutta nimimerkki päässyt unohtumaan :(
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

porepe

Lainaus käyttäjältä: TeacDance - 23.08.12 - klo:01:53
Kukas diilasi näitä rollcon tavaroita firman kautta edulliseen hintaan foorumilaisille.. itekkin kerran jokunen vuosi sitten ostin mutta nimimerkki päässyt unohtumaan :(

Taisit multa ostaa jotakin Rolccon kamaa taannoin...

Itse otan kaikki lineaarikamat ja ruuvit tuolta, eikä ole ollut valittamista hinnassa tai laadussa. Eipähän tarvitse vingutella muttereita, toisin kuin jotkut kiinalaisia.
Petri Junnila
Mynämäki

TeacDance

Niin taisi olla mikä on nykyään tilanne tarttis jossain vaiheessa 3 lineaaria lisää isompaan laser pöytään kuhan sen aika koittaa
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

porepe

Kyllä noita vieläkin pystyy toimittamaan. Viimeksi otin kuorman toukokuussa..Hinnoissa ei juurikaan ole eroa vuodentakaiseen... Johteet ja ruuvit tulevat Ruotsin varastolta joten rahti maksaa jonkin verran. Esim 3metrin ruuvipaketin rahti on äkkiä 80€.
Petri Junnila
Mynämäki

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk