Faarin tekelehiä

Aloittaja FAARI 58, 05.08.11 - klo:00:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FAARI 58

Moron
Faarin tuottehia muutama kuva niistä.Jos jotain  kiinnostaa esim. vaihtaa cnc sälään jota viälä puuttu kakkoskonehesta. Facebookista löytyy (Puukaiverrus Reliefi)jollain tollaasella lisää tekelehiä. ::)
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

NiVa

Moikka!

Upeetaaaa,,,,,mahtavaaaaa  :D On hienoa, että konehet rupee toimiin halutulla tavalla ja jälkeä syntyy. Mites on toi nopeudet?? jokos selviää alle 24tunnin taulusta.  Tarttis varmaan laittaa myös muutama kuva omista tekeleistä mutta kun ne on vaan pieniä nippeleitä isommasta kokonaisuudesta. Se kokonaisuus ei vaan valmistu varmaan tälläkään vuosituhannella  :-[  No kait syksyllä ruvetaan puuhastelemaan hiukan enempi.
Ei muuta kun pölliä kiekoiksi ja tauluja työstämään.

Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla!

t:Niva

tanantunari

Komeeta! ;D

Saako udella mitä ohjelmia käytät 3d koodin tekoon?

FAARI 58

DeskProtolla väsään. Nua pienemmät 200x300mm menee noin 5h jyrsintäosuus (suurinpiirtein 1Mega per tunti), putsaamiset ja petsaukset päälle.Tos ohjelmas on vaan kumma juttu ettei se anna kohokuvan kohralla nopeutta kuin 500mm/min eikä Mach3 vaihra nopeutta Fro kohras pysyy 500mm/min kuin tauti, vaikka Fkohras on 3500mm/min mikä on tasaasen osuuren vauhti tai minkä muokkaa G-koorihin. ::)
FAARI 58

Jussik

Terve

Ovat hienoja, näin nämä hetki sitten elävänä ja täytyy sanoa että
vaikuttavaa.

Jussi

Metalfusion

Veikkaan, että et ole itse tehnyt noita itse reliefejä ( eli korkeusdataa ) kuitenkaan.  :)
Ostitko jonkun valmiin paketin eri aiheita joita sitten työstelet?

FAARI 58

Kuinkas sulle ny tollaanen ajatus muljahti miälehen notten tee itte? Jep kyllä nua on valmihia, ostin Vectorclip3D lisenssin josta saapi vuaren ajan larata 6kpl. per vuorokausi. Ja haavehis olis viäl Artclip3D jolla sais kasattua eri kuvia samalle levylle useammpia aiheita. (Hinta siinä 1500taalaa. ???Hirvittää) :'(
  FAARI 58

JuKa

Se nopeus rajoitus on varmaa kihtyvyydestä johtuvaa. Ja se pitää myös ajatella niin että kun useampi akseli liikkuu samaan aikaan niin terän nopeus voi olla se 3500mm/min vaikka se ei sivusuunnassa liiku niin nopeasti... Vaikea selittää niin että itsekään ymmärtäis ?

Jussi

Meksu

Todella upeita kaiverruksia millasilla terillä ajelet moisia luomuksia ?
:D
t.Meksu

FAARI 58

Rouhinta menee 6mm viimeistely 3.175mm ja molemma on pallopäitä.Tuan viimeistelyn vois tehrä viälä pienemmällä,mutta mulle tua jälki riittää,kun kuitenkin joutuu viälä käsipelillä putsaamaan karvat ja muut pehmeän puun jutskat. :'( ::)
  FAARI 58

saumik

On hienoja,itse käytän vastaaviin jyrsintöihin vetric:n ohjelmia helppoja ja nopeita
tossa muuta kuva valmiista tekeleistä
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1220250982763.2030719.1123587752&type=1
kaikki minkä on joku tehny...voi purkaa ja tehdä paremmaksi