Olisiko kellään kokemusta Bridgeportin X-(1kpl), Y-(1kpl) ja Z-akselin(2kpl) rajakytkimien kytkennästä. Kaikki kytkimet ovat ehjiä mutta eivät aiheuta mitään, toiminnon keskeytystä tms ( elikkä pystyy ajamaan päin ns. päätyä). Ilmeisesti kaikki rajat on kytketty rinnan?? ja ne pystyy ohittamaan erillisellä kytkimellä (näin manuaali kertoo suuressa viisaudessaan), jos ollaan ajettu kytkimen toiminta-alueelle.
Rajat on kytketty mitä todennäköisemmin sarjaan. Minulla on jossain kytkentäkuvat kyseiseen koneeseen, koitan etsiä ne sinulle.
Tossa nuo, aika huonolaatuisia, mutta kai jotain selvää saa... Ja todellakin, ne kytkimet ovat kytketty rinnan kaikkia todennäköisyyksiä vastaan ;)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/SCA01.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/option01.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/K5.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/ESchem06.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/ESchem05.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/ESchem04.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/ESchem03.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/ESchem02.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/ESchem01.jpg)
(http://i215.photobucket.com/albums/cc21/jonne_photo/ESchem01.jpg)
Hei, kiitos vastauksesta, täytyypi ruveta tutkiskelemaan kuvamateriaalia :)
Tuli muuten rajkytkinhomma kuntoon, oli joku aikoinaan sekoittanut johdot kuittauskytkimen takaa. Nyt pelaa niinkuin ohjeet kertoo, kiitos kuvista.