Myös korttimaksu toimii

Työkalunvaihtaja sekä 2.2kw karamoottori taajarilla.

Aloittaja ParturiA, 27.12.11 - klo:00:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ParturiA

Lainaus käyttäjältä: -j- - 03.03.12 - klo:12:35
- Näinpä vähän arvelinkin, toki ymmärrän että loppuja hiluja voi olla hankala myydä erikseen.
Toi "pirates of caribbean"-mallinen makasiini on mulle tarpeeton, omaan koneeseen tulee ketjumakasiini.  Lisäksi vaihtajan ohjaus on rakennettu ohjelmaan ja venttiilitkin on paikoillaan tulpattuna koneessa kiinni.
Lienee viisaampi sitten ottaa kontaktia Sorotecille tai Usovolle asian tiimoilta. -Saapahan samalla alvit pois ja uuden takuut.
Jos kuitenkin herkeät tekemään kaupat tarjoamastani kasasta ja hinta on edes tontilla, laita YV:llä oma näkemys asiasta. Tänään ehtoosella tilaan jokatapauksessa kalikat Saksasta jos emme pääse kauppoihin.  :)


Ihan mielenkiinnosta, minkälainen on ketjumakasiini?

-j-

Siinä on teränpitimien haarukat kiinni ketjussa jota pyöritetään askelmoottorilla. Paikkoja saadaan käyttöön n.määrä, eikä vie työaluetta yhtikäs kun koko paskasta tulee työalueelle vaan toinen pää. Paketti muistuttaa etäisesti moottorisahan terälaippaa ketjuineen, se kalu noukitaan siittä "kärkipyörän" kohdalta kyytiin. -Eikös ne jotakin ton tyyppisiä ole noissa metallipuolen keskuksissakin?

ParturiA

Oletko itse tekemässä ko systeemiä, vai ostamassa valmista? voisi olla hyvä vaihtoehto omaankin koneeseen, kun olen miettinyt juuri tuota työalueen rosvousta.

-j-

Ite näitä tässä on sätöstelty kieli poskessa ;) Kone itsessään on saksalaisen Tronin johdannainen jota on vahvistettu reippaasti, kasattu hitsaamalla ja naitettu rhs-putkiseen runkoon. Mitoiltaan vehje on ns. eurolavakokoa. Siksi ei olis varaa niistää yhtään työalueesta pois. -Tulee muuten pian "kitarasta vaan ukulele"  :D

ParturiA

Alkoi itseänikin kiinnostamaan tuollaisen tekeminen, ihankun ei olisi jo muutenkin tarpeeksi hommaa  ;D.
Onko sulla antaa jotain hyviä linkkejä, joita olet itse aiheen tiimoilta tutkinut?
Tuleeko Mach3 vai emc vai joku muu ohjaus? Mietin vaan, että mitenköhän machin työkalunvaihtajamakrolle kerrotaan moisesta laitteesta.

-j-

Eipä oikein mitään spesifiä linkkiä aiheeseen oo, omassa sekavassa päässäni olen protoa kehitellyt. Emssi tuota pakettia komentaa.  Ohjausjärjestelmästä vastaa meitin it-jesuiitta , joten mitään syvällistä ei kannata multa aiheeseen liittyen kysyä :) Kysyn yleensä vaan kaverilta että saatko tällasen virityksen toimimaan ja jos vastaus on myönteinen, alan teettämään osia projektia varten.
Sitten haetaan kaupasta kaljaa ja tupakkia jne...

ParturiA

Asiameininki  :D

Pitää rueta itekki miettimään jotain "hyvää" rakennetta moiselle. Ehkä kuitenkin ensin normi makasiini pöydälle, pääsee sitten omalla koneella tekemään osia, sikälimikäli tuo alumiiniin pystyy.

taitosonig

Kiitokset vielä kerran ParturiA kara kaupoista.
Aika hiljainen tälläinen Kiinan poikien spindle verrattuna entiseen yläjyrsimestä modattuun karaan.

ParturiA

pitääkin laittaa ekaan viestiin, että on mennyt. hyvä että olet tyytyväinen :)

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk