Myös korttimaksu toimii

Mistä n. 0.15 - 0.18 Kw n.3000 rpm laippa/otsa kiinniteinen moottori ja tamu?

Aloittaja PekkaNF, 11.10.10 - klo:13:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jyrki.j.koivisto

Omassa jyrsimessä on Kentsolta ostettu Bevin moottori (0,75kW), pyörittelen sitä Siemensin tamulla. Kentsolta on tullut ostettua yhtä sun toista kun sattuu olemaan muutaman kilometrin päässä. Hienoa palvelua on aina saanu.

PekkaNF

AT-kone olis lähellä, mutta hra. koneella on vähän kiireitä, eikä kaikkia tuotteita ole netissä, vaan paikan päällä hyllyt notkuu vanhempaa purkukamaa, jossa varmaan olis sopiva jos pääsis käymään sopivaan aikaan.

Kentsolta tekis mieli ostaa, koska samassa tilauskessa tulisi pari muutakin pikkuista tilpettä samalla ja uusi on uusi. Kun vaan saisin päätettyä mikä olis sopiva, ettei tarvii kahta ostaa. Käyn kurkaamassa sorvia ja jospa sais karan rungon tänään alulle.

PekkaNF

senaattori

Reijo Martinpoika Tuomala

Jarkko Nieminen

Moi,

Mulla olis ylimääräisiä 0.25kw 3000rpm 3-vaihemoottoreita. Lähtis luokkaa 40,- + mahd rahti.
ovat olleet tuollaisessa 1:750 vaihteistossa kiinni. ulkoisesti siistejä. ovat pajalla, joten jos tarviit jotain lisätietoa, niin torstaina pääsen katsomaan.

Tamua mulla ei näihin ole....

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

PekkaNF

Lainaus käyttäjältä: senaattori - 28.08.12 - klo:21:16
Morjens, kelpaisko tällainen (on tosin vähän isolla laipalla)
http://www.patriot-supply.com/products/showitem.cfm/CARLIN_98627S

Ei kai vain ehta USA mootori - 1vaihe ja käyntikonkalla?

Mä olen katsellut joitakin öljynpolttimia sillä silmällä, että jos niistä irtois mottori....Hmm...Hmm...sellaista vois kokeilla. Luulisin että noissa on optimoitu toi moottori puhaltimelle, joten kai se kävis tossakin koska ei tarvii startata vaikeeta kuormaa.

Nyt laskemaan vielä pari asiaa ja sitten pehkuun.

PekkaNF

PekkaNF

Lainaus käyttäjältä: jarkko.j - 28.08.12 - klo:22:40
Moi,

Mulla olis ylimääräisiä 0.25kw 3000rpm 3-vaihemoottoreita. Lähtis luokkaa 40,- + mahd rahti.
ovat olleet tuollaisessa 1:750 vaihteistossa kiinni. ulkoisesti siistejä. ovat pajalla, joten jos tarviit jotain lisätietoa, niin torstaina pääsen katsomaan.

Tamua mulla ei näihin ole....

-Jarkko

Hep. Mikä runkokoko? Jos sattuis olemaan SKg 63-2B ja sillä pienemmällä laipalla, niin sitten kiinnostaa. Asutko kaukanakin verrattuna kehäIII:n? Mulla on kyllä sopiva vanha tamu ja ainakin sillä sais labrattua sen.

PekkaNF

senaattori

Lainaus käyttäjältä: PekkaNF - 28.08.12 - klo:22:41
Ei kai vain ehta USA mootori - 1vaihe ja käyntikonkalla?

Mä olen katsellut joitakin öljynpolttimia sillä silmällä, että jos niistä irtois mottori....Hmm...Hmm...sellaista vois kokeilla. Luulisin että noissa on optimoitu toi moottori puhaltimelle, joten kai se kävis tossakin koska ei tarvii startata vaikeeta kuormaa.

Nyt laskemaan vielä pari asiaa ja sitten pehkuun.

PekkaNF

Jep, 1-vaihe ja konkalla...
Reijo Martinpoika Tuomala

Jarkko Nieminen

LainaaHep. Mikä runkokoko? Jos sattuis olemaan SKg 63-2B ja sillä pienemmällä laipalla, niin sitten kiinnostaa. Asutko kaukanakin verrattuna kehäIII:n? Mulla on kyllä sopiva vanha tamu ja ainakin sillä sais labrattua sen.

PekkaNF

Tarkastampa huomenna tuon moottorin tyypin ja muun datan kilvestä ja palaan asiaan.

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

Jarkko Nieminen

Moi,

Tässä dataa, nyt en kyllä oo enää varma mitä noi motit on ku kyljessä onkin 200VDC.....
No kato onko toi sopiva.
ex nimimerkki jarkko.j

Kremmen

No ei tuo kyllä tyyppikilven mukaan ole oikarikone vaan jonkinlainen tasavirtamoottori. Josko tuon liitinkopan saisi kuvattua aukinaisena niin näkisi mitä liitinnapoja sieltä löytyy.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Jarkko Nieminen

ex nimimerkki jarkko.j

Jarkko Nieminen

ex nimimerkki jarkko.j

senaattori

Reijo Martinpoika Tuomala

Kremmen

Juu, tämä varmisti asian. Kyseessä on vierasmagnetoitu tasavirtamoottori. Kentän syöttö (Er = Erregung = kenttä) on 200 VDC / 0,2 A ja ankkurin (An = Anker = ankkuri) nimellisjännite on 180 VDC ja nimellisvirta 1,8A.
Jollei moiselle ole käyttöä niin multa voisi liietä tuosta muutama ropo - voisin käyttää sitä testailuihin.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Jarkko Nieminen

Moi,

Näitä löytyy 2 kpl ja lisäksi 2 hieman pienempää 0.2kw, joiden datakilpiä en sitten tullut katsoneeksi.

Lähtee halvalla, jos vaan joku tarvii.

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk