Myös korttimaksu toimii

Deskamin käyttäjät

Aloittaja salmve, 14.02.06 - klo:22:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

salmve

Tuli probleema. Mulla on jo kahdelle koneelle asennettu Deskam, käytössä demoversio. Nyt tarvisin väliaikaisesti kannettavaan myös tuon ohjelman.  Imuroin ja asensin vaan ei toimi. Kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Edelliset asennukset ei sitä muistaakseni kysyneet, vaan ne pelitti 30 vrk täysversiona ja sitten muuttui demoksi. Kahlasin ohjeen läpi mutta en löytäny ratkaisua. Miten tuo lähtee käyntiin? Edellisten asennuksista on jo 3 vuotta aikaa, ja oon todella unohtanu tuon.

Vekku

masaV

muistaakseni laitoin aikoinaan tuolle ohjelmalle koodit murobbs:sivulle,en tiedä mihin olen hukannut tuon paperilapun mutta muron sivuilta voi löytyä ne koodit jolloinka toimi täysversiona ainakin jotkin versiot.

salmve

Moi
Siinä asennuksessa oli jotai vikaa. Poistin ja asensin sen uudelleen nii jo alkoi toimia. Sain "keikkahomman" tehtyä ja nyt käytän taas Deskamia pöytäkoneella. Onko sulla se ihan aktiivikäytössä? Itte oon käyttäny jo pari vuotta polttoleikkausohjelmien tekoon, ja nyt oon tehny vähän jyrsimellekin. Ja jyrsinkäyttö varmaan lisääntyy kunhan saan tuon Kiwan toimimaan:-).
Vekku

masaV

ei ole ns,aktiivikäytössä kun ei ole tullut mitään tehtyä pitkiin aikoihin(kone kylmässä autotallissa)kesällä taas meinaan käydä koneen kimppuun ja kokeilla saisinko jotain järkevää tehtyäkin kun viimeksi syksyllä rupes jostain syystä tökkimään softat,eli dino kuvia muuttelin jyrsittävään muotoon parillakin softalla ja kun vei koneelle(usb tikulla)niin teki joka kaaresta sekavia jättiympyröitä,sit loppui aika ja ei ole tullut setvittyä sitä yhtään talven aikana.noi softat mulla tökkii kun ei oikein hajua mitä rukseja missäkin pitäisi olla.yms.säädöissä.jokin yksinkertainen neliön jyrsintä vielä onnistui ok,ja meschcam kuvan siirto mutta aika minkä se ottaa jyrsintään puuhun valokuvasta taulua oli 9H luokkaa niin jäi sekin sitten kokeilematta loppuun asti.

masaV

#4
nyt tuli kotio reissusta mukaan muutama softa kunhan kerkiää asentelemaan koneelle,jokin häikkä koneessa vain kun ei lue mitään dvd,cd levyjä.(jo pitkään tehnyt tuota)



muutakin olisi vanhoja versioita ollut miljoona kpletta mutten voinut kaikkea kerralla ostella.
ei ollutkaan deskameja,tossa,olikin cammeja kaikki.


kai noista kopsutkin saa jakoon jos lähistöllä on polttelevia asemia(salo)

poistin softien nimet ettei tule mitään isompaa vahinkoa täällä sitten.

Stoppari

Hyi hyi hyi!!! BSA:n mies on hyvin vihainen... ???

Martzis

Käy nyt Masa ottamassa kokonaan ne softien nimet veke. Ei ole kiva että asiallisella harrastefuurimilla keskustellaan piraattisoftista. En tuomitse, jos harrastekäytössä kaikkien softien lisenssit ei ole kunnossa, mutta mutta pidetään ne jutut poissa täältä foorumilta.

masaV

ok muokattu viestiä,sorry meinasin että harrastajille olisi ollut tuostakin hyötyä mutta en hoksannut että nuo nimet pitää poistaa.

Konemies

Lainaus käyttäjältä: Martzis - 06.03.08 - klo:20:51
Käy nyt Masa ottamassa kokonaan ne softien nimet veke. Ei ole kiva että asiallisella harrastefuurimilla keskustellaan piraattisoftista. En tuomitse, jos harrastekäytössä kaikkien softien lisenssit ei ole kunnossa, mutta mutta pidetään ne jutut poissa täältä foorumilta.
Kiitos foorumin puolesta huolehtimisesta! Lipsauksia sattuu, mutta ihan hyvä, että ne korjaantuvat itsekseen.
Olette muuten ihan kunnioitettavalla tavalla kirjoitelleet ja kehitelleet foorumin sisältöä kai juuri siihen suuntaan kuin on tarvekin. Todella laadukkaita keksintöjä teillä ja lisää näyttää tulevan koko ajan.



www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk