Myös korttimaksu toimii

Elektroniikka komponenttien toimittajia?

Aloittaja Maukka, 18.12.08 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Maukka

Eli tänne vois listata noita elektroniikka komponentien toimittajia jotka toimittavat myös yksityisille!

No nyt ois hakusessa liike mista sais noita Alegro A3977 ohjaus piirejä
Tarkotus ois rakentaa koe mielessä tuo http://pminmo.com/ss3977/ss3977.htm
Niin pääsee kokeileen moottoreitä myös bipolaari ajolla, paljonko lisää vääntöä löytyy
verrattuna tohon unipolaariseen..

mkuivamaki

Itse sain aikoinaan allegroja vekoyn kautta (www.vekoy.com). Tein kyselyn ja lupasivat toimittaa niitä parin päivän toimitusajalla. Vekoy muutenkin hyvä paikka. Mainittakoon lisäksi vaikka www.partco.fi. Näitähän on paljon muitakin mutta näitä kahta pääasiassa itse käytän

ttontsa

www.farnell.fi

Mikäli kylästäsi löytyy elektroniikan vähittäismyyjä hän todennäköisesti  välittää tukkukaupan tuotteet. Näin ollen voit pyytää tilaamaan noilla farnell:n tuotekoodeilla. Myös farnell web-sivuston hinnat pitää paikkansa. Näin ainakin jyväskylässä pelasi. Farnell:n tuotteista löytyy myös eksoottisesmmat piirit mitä paikallisnarikoista ei usein löydy.

Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

porepe

itse pyysin silloin joskus noita piirejä suoraan tehtaalta "näyte-erän" :) lähettivät 6vai 8kpl ilman mitään veloitusta...
Petri Junnila
Mynämäki

Stoppari

Farnelli on kallis paikka, itse tilaisin Digi-Keyltä.Tulevat samassa ajassa kuin Farnellilta, viikossa on sulla kourassa.

mkuivamaki

Tulipa vielä mieleen www.futurlec.com. Naurettavat toimituskulut (ottaen huomioon että osat tulevat jostain Thaimaan seudulta) eikä mitään kallista kamaa muutenkaan

OH6HGN

Jos tarttee tuolta digi-key ltä jotain pientä alle 60 euron arvosta niin kannattaa käyttää tota kimppa tilausta. http://www.vvsoft.fi/dk/index.php  Itse käyttänyt monesti ja pelaa hyvin. Myöskin toi mouser on yksi vaihtoehto mutta kalliit toimituskulu, jotenka kimppa ostossa kannattaa sieltä tilata.

T: OH6HGN

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk