Myös korttimaksu toimii

Lattakaapelin liitin

Aloittaja tanantunari, 06.02.10 - klo:00:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tanantunari

Millä jumalan ihmeellä ton 26pin lattakaapelin liittimen saa painettua läjään?. Onko siihen joku jippo, oon jo kaks liitintä tuhonnu ku oon koittanu tongeilla rusentaa. Loppuu taas harrastaminen kesken ku loppuu liittimet.

Ps. Hymiön olisin laittanu mutta ei ole sellaista missä toi pallo hakkaa päätänsä seinään.

Konemies

#1
Lainaus käyttäjältä: tanantunari - 06.02.10 - klo:00:06
Millä jumalan ihmeellä ton 26pin lattakaapelin liittimen saa painettua läjään?. Onko siihen joku jippo, oon jo kaks liitintä tuhonnu ku oon koittanu tongeilla rusentaa. Loppuu taas harrastaminen kesken ku loppuu liittimet.

Ps. Hymiön olisin laittanu mutta ei ole sellaista missä toi pallo hakkaa päätänsä seinään.
Se pitää painaa koko liittimen matkalta tasaisesti niin, että molemmat päät painuvat yhtäaikaa kiinni toista liittimen puoliskoa vasten. Halpa työkalu siihen on elektroniikkakaupasta tai jostakin halpatyökalukaupasta saatava hyvin pienikokoinen ruuvipuristin, sellainen, jonka leukojen pituus on noin 50 mm. Onnistuu helposti tuolla.

No... tuo kuvan puristin löytyy täältä: http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?products_id=11343&osCsid=2476161e6810e21fe458b1ae8535b90d . Hinta 12 €.
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi


Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk