Myös korttimaksu toimii

MYYTY

Aloittaja mareva90, 26.07.12 - klo:22:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mareva90

http://www.nettikone.com/muu-merkki/mitutoyo/1086791

Käytetty mutta täysin toimiva Mitutoyon 0-25mm digimikrometri.

Tarkkuus 0,001mm.

Tarkka mallinumero 293-521-30.

Hinta 110e

-----------------

http://www.nettikone.com/muu-merkki/vis/1086795

Vanha Puolalaisvalmisteinen 75-100mm mikrometri.

On tarkka ja toimiva.

Hinta 30e

-----------------

Sijaittee Huittisissa.

Ei vaihtoja muuhun kuin rahaan. Yhteydenotot YV:n tai sähköpostin kautta.

Järkeviä tarjouksia kuunnellaan!

mareva90

Eikö kettää tarvi hyviä mikrometrejä vai joko kaikilla on tämmötteet...?

Tinkivarakin on olemassa eli ei muutakun rohkeesti tarjousta pöytään!

Tapani Honkanen

Anteeksi vaan, mutta tuo puolalainen kaarimikro on "vanha paska"=kulunut, käytetty, ei tarkistustikkuakaan eikä koteloa. Uusiakin saa samalla hinnalla Suomestakin. Tuommoisten markkinahinta tämmöisella foorumilla on luokkaa 5€.
Sitten tuo digimikro, on vähän humpuukia. Vaikka näyttö, eli resoluutio onkin mikrometrin luokkaa, niin kiristämällä ruuvia pikkumyyt vilisee. Kitkaruuvin hajonta on merkittävä virhelähde. Jos se olisi merkittävän hyvä laiteparannus, sen osuus laitekannasta olisimyös suuri. Olen kokeillut ja en ole vakuuttunut.
Anteeksi mutta täällä on valistunutta hintatietoista porukkaa ja periaate on: kaveria ei kupata. Tämä on köyhän valitusta jota ei tarvitse ottaa välttämättä todesta.


mareva90

Tuosta puolalaisesta en odottanukka saavani mitään 30 euroo, sen takia mainitsinki että tarjouksia kuunnellaan. Edellisellä työmaalla tuo kalibrointiin ja todettiin täysin toimivaksi kamppeeksi. Uusihan se ei oo mutta on muuten toimiva.
Digimikrosta sen verti että jotkut niitä käyttää ja jotkut ei. Toki itse olen myös vahvasti sitä mieltä että perus mikrollaki pärjää hyvinkin pitkälle.
Eikä sitä ruuvia tartte pyörittää miljoonaa niin että numerot vilisee näytöllä. En tiedä minkä merkkisiä/mallisia digimikroja itte oot käyttäny mutta itse olen hyvin vakuuttunut tästä Mitutoyon mikrosta. Kokeiltu mittapaloihin ja todettu hyvinkin tarkaksi vehkeeksi. Ja pelkän merkinkin takia tätä ei viitti ihan ilmatteeks antaa, kattokaapa mitä tämmöset uutena maksaa.
Hyvästä ja halvasta jokanen saa olla omaa mieltä.

mareva90

Up. Hintoja tiputettu.

Mitutoyo 90e ja Puolalainen 15e.

Halavalla lähtee! Ja tarjouksiaki kuunnellaan!

FinCrate

Moi,

Eipäs nyt haukuta ihan "paskaksi" heti kättelyssä...

Kyllä mitutoyo on hyvä digitaalisenakin. Itsekin perinteisten ystävä ollut, mutta kyllä digi menee myös. Sitä ei saa vaan missään tapauksessa pudottaa lattialle. Se on sillä selvä "millimetri" sen jälkeen.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk