Myös korttimaksu toimii

Kuka osais auttaa powerin kanssa?

Aloittaja pelti, 18.05.14 - klo:22:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pelti

Mulla on Condor GPMP1000-24 poweri. Ja ny se meni mykäksi. Normisti kun siihen laittaa virrat, alkaa flektit huutaa ja 24 v tulee ulos, mutta nyt on ihan hiljaa ja ulos ei tule mitään. Sulakkeen tarkistin, että sähkö menee läpi, mutta siihen se osaaminen jääkin.
Osaisiko joku tuota vähän tutkailla?
Jukka Peltonen

Kremmen

Yleensä näissä on ennuste ollut aika vaatimaton - muutamakin viime tapaus mitä olen foorumilaisille tsekannut on johtanut siihen, että laitteesta osoittautuu rivahtaneeksi sellainen tehomoduli tai hybridipiiri joka on a) aika kallis tai b) jota ei saa oikeasti mistään. Mutta onpa noita jopa jokunen ehjääntynytkin.
Laita mulle yv:tä niin kyllä voin tuota katsoa, mutta mitään lupauksia ei tipu. Ilman piirikaavioita vianhaku on paikoitellen haastavaa, viasta riippuen. Muutamat avainkomponentit on toki mahdollista tsekata ja jos vika löytyy niistä niin sitten on toivoa.
Postikulut saat maksaa mennen tullen, mutta muuten en tarvii kuin korkeintaan komponenttien hinnan jos siellä täytyy vaihtaa jotain arvokasta. Mutta tämä siis silläkin riskillä että vehje ei ala toimimaan.
Jos kiinnostaa niin palataan asiaan.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk