Myös korttimaksu toimii

Kosselin rakentelua

Aloittaja TeacDance, 20.02.15 - klo:11:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TeacDance

Lainaus käyttäjältä: Sakke - 13.09.15 - klo:16:41
Itse olen projekteihin ostanut silicattia kissanhiekkana. Löytyy vaikka Prismoista ja pussissa lukee...

Hitto tuohan on hyvä idea
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

petterih

Mikä versio Kosselista tuo on? Ensimmäisen postauksen wikissä niitä on kolme ainakin (legacy, open beam, mini). Itsellä on Prusa i3 vs Kossel vs joku muu vääntö menossa - ensimmäisen rakentamista suunnittelen.

TeacDance

Lainaus käyttäjältä: petterih - 16.10.15 - klo:22:26
Mikä versio Kosselista tuo on? Ensimmäisen postauksen wikissä niitä on kolme ainakin (legacy, open beam, mini). Itsellä on Prusa i3 vs Kossel vs joku muu vääntö menossa - ensimmäisen rakentamista suunnittelen.
Itellä on tuo mini.. pöydällä oli sen kokoinen tila vapaana :)
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

MKM71

Tosihyödyllinen tuo tönädin lisälaite ;D

MKM71

Ennen foorumilla suunniteltiin ja rakennettiin piirilevyjä cnc toimintaa ajatellen KREMMEN:in opastuksella,nykyään mietitään minkä kokoinen poranterä tarvitaan 10mm reiälle tai tulostetaan mauserille teline.Näille on oma foorumi UUSAVUTTOMAT.COM

TeacDance

Lainaus käyttäjältä: MKM71 - 17.10.15 - klo:18:05
Ennen foorumilla suunniteltiin ja rakennettiin piirilevyjä cnc toimintaa ajatellen KREMMEN:in opastuksella,nykyään mietitään minkä kokoinen poranterä tarvitaan 10mm reiälle tai tulostetaan mauserille teline.Näille on oma foorumi UUSAVUTTOMAT.COM
Okei on sillä tulosteltu paljon muutakin ja jollain osilla sitä pitää testailla. Ei ollut tuolla webbisivuilla kuinka teet 3d tulostimen millä tulostat maserin telineen
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

TeacDance

Laturin piuhalle abs muovin testausta.. vopi olla että siihen siirrytään kokonaan jotenkin tuntuu että paljon helpompi tulostettava ?

Kuva

Kuva 1
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

pomit

tarttuuko ABS suoraan lasille? miten ihmeessä :)
olen kyllä saanut tarttumaan ja paras tähän mennessä on PRF202 suojalakka lämmitettävällä alustalla 100-110astetta http://www.yeint.fi/index.php?main=64&productCat=2604&productID=8471
hiuslakkakin pelaa ja buildtak alusta.
buildtak alusta on toisiksi paras tosin jättää karhean jäljen ja on aika tarkka siitä säädöstä suuttimen ja alustan suhteen. tuhosin pari buildtakia kun toisella kertaa en säätänyt kun muistin että tulostin edellisen kerran ABSsää, en tulostanut vaan PLAta. se kun tulostuu liian lähelle niin sitä ei saanut irti ilman puukkoa ja sitten irtosikin palasia buildtakista.

TeacDance

Lainaus käyttäjältä: pomit - 23.01.16 - klo:18:10
tarttuuko ABS suoraan lasille? miten ihmeessä :)
olen kyllä saanut tarttumaan ja paras tähän mennessä on PRF202 suojalakka lämmitettävällä alustalla 100-110astetta http://www.yeint.fi/index.php?main=64&productCat=2604&productID=8471
hiuslakkakin pelaa ja buildtak alusta.
buildtak alusta on toisiksi paras tosin jättää karhean jäljen ja on aika tarkka siitä säädöstä suuttimen ja alustan suhteen. tuhosin pari buildtakia kun toisella kertaa en säätänyt kun muistin että tulostin edellisen kerran ABSsää, en tulostanut vaan PLAta. se kun tulostuu liian lähelle niin sitä ei saanut irti ilman puukkoa ja sitten irtosikin palasia buildtakista.

On mulla tuossa lasin päällä tuo kapton teippi siihen se tarttuu kuin tauti pitää antaa ensin jäähtyä ja sitten vasaralla kopauttaa niin napsahtaa irti.
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

TeacDance

#54
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

Miguel-


TeacDance

Voi peijooni  ??? saakohan dropboxista suoraan kuvia tänne jotenkin näkymään että ei linkkinä vai pitääkö laittaa liitteenä ja kuluttaa konemiehen palvelin tilaa
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

timopen

Ainakin siten, että laitat ne public-hakemistoon. Valitset tiedoston, painat hiiren oikealla näppäimellä, jotta saat tiputusvalikon. Tästä valitset "Copy public link". Liität sen linkin tänne img-tagien väliin. Näin ainakin mulla on windowsin kanssa toiminut.

- Timo

Lainaus käyttäjältä: TeacDance - 27.01.16 - klo:23:41
Voi peijooni  ??? saakohan dropboxista suoraan kuvia tänne jotenkin näkymään että ei linkkinä vai pitääkö laittaa liitteenä ja kuluttaa konemiehen palvelin tilaa

TeacDance

Lainaus käyttäjältä: timopen - 27.01.16 - klo:23:47
Ainakin siten, että laitat ne public-hakemistoon. Valitset tiedoston, painat hiiren oikealla näppäimellä, jotta saat tiputusvalikon. Tästä valitset "Copy public link". Liität sen linkin tänne img-tagien väliin. Näin ainakin mulla on windowsin kanssa toiminut.

- Timo

Ei ole tuommoista public hakemistoa? Onko sulla se maksullinen versio itellä on tuo ilmainen että en ole ostanut siihen mitään..
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

timopen

Ilmainen mulla on ja muistaakseen ihan alusta asti oli tuo public. Näköjään ei kuulu enää uusiin accounteihin automaattisesti.. https://www.dropbox.com/help/4224 mahtaiskohan tuolta selailemalla löytyä miten sen saa käyttöön.

Lainaus käyttäjältä: TeacDance - 27.01.16 - klo:23:52
Ei ole tuommoista public hakemistoa? Onko sulla se maksullinen versio itellä on tuo ilmainen että en ole ostanut siihen mitään..

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk