Myös korttimaksu toimii

M/V: 3-aks. stepperiohjainsetti ja ArcEuroTraden johdesuojia

Aloittaja kingSTB, 30.11.12 - klo:12:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kingSTB

Terve taasen!

Projektit elävät ja hiukan tavaraa olisi jäänyt jouten, joten josko näille löytyisi
parempi koti etteivät tylsisty tekemisen puutteeseen.

Myynnissä siis toimiva paketti kolmiakselisen stepperikoneen ohjaukseen.

Printteriporttiin sopiva optoerotin ala mechapro (ent. nc-step tjsp?)
http://www.mechapro.de/shop/Misc-circuits/High-speed-Optocoupler-complete::157.html

Ja kolme stepperiohjainta a la Tero, jotka lienevät foorumilaisille hyvinkin tuttuja. Suomalaista designia siis.
http://www.students.tut.fi/~kontkant/a3977.php.html

Ja nämä siis koteloituna alumiiniseen slim-fit koteloon. Johdotukset tehty D-sub liittimille. Ohessa kuvia ja lisäselvitystä
saa toki. Koteloon löytyy myös kansi. Paketti on siis otettu toimivasta koneesta irti joten toimii. Tosin jos oikein
häiriörikkaaseen paikkaan halutaan laittaa niin hiukan folioa piuhojen ympärille voi olla tarpeen.

Sitten lisäksi kasa käyttämättömiä Arc Euro Traden johdesuojia. Ovat tosiaan käyttämättömiä ja osa vielä paketissa.
Muutama on otettu stemmailua varten paketista ja todettu että eivätpä ihan mahtuneet haluttuun kohteeseen :(
Tarkemmat speksit alla olevasta linkistä:
http://www.arceurotrade.co.uk/Catalogue/Machine-Spares/Machine-Bellows

Ja näitä on siis

084-030-00500 Concertina Bellows 200mm x 40mm - Laminated Fabric: 2 kappaletta
084-030-00600 Concertina Bellows 340mm x 70mm - Laminated Fabric: 1 kappale
084-030-00300 Concertina Bellows 300mm x 200mm - Dip Moulded Rubber: 2 kappaletta

Tuotteet majailevat Espoossa. Ensisijaisesti diilaus PK-seudulla mutta voin harkita postitusta myös.

Olen myös kiinnostunut vaihtamaan tuotteita ja mahdollisesti rahaa mm seuraaviin artefakteihin:

-AC/DC Poweri, 24-50V outputti, tehoa saisi olla useampia satoja watterja.
-THK:n SHS20 lineaarijohteet
-Lineaarimoottorit ja lineaarienkooderit
-Alumiiniprofiili (Hyväkuntoinen
-Sähkökaappi luokkaa L 50cm x K 50cm x S 40cm

Muutakin hyvälaatuista kamaa voi tarjoilla.

Kiinni saa YV:llä.

-T
Bingobangobongo!!!

olli henttonen

Noi johdesuojat sopis puuhapajan masiinoihin, paljonkos pidät hintaa niillä?
dyykkari

kingSTB

Noniin, olisihan tuohon alkuperäiseen ketjuun tietysti voinut laittaa hintojakin niin ei teidän tarvitsisi ihmetellä
missä sfääreissä mennään.

Noh, sanottakoon näin ensialkuun että joutilaanahan nuo ovat, joten mielellään niistä hankkiutuisin eroon, mutta
jos puhutaan muutaman kympin hintaluokasta, niin en jaksa nähdä vaivaa diilauksen yms suhteen ja heitän nuo sitten
vaikka roskiin.

Stepperiohjaimistosta olen itse maksanut luokkaa 3x50€ (ohjaimet) + 45€ (opto) + 30€ (kotelo/liittimet ja päälle postit.
Hinta jolla tämä lähtee välittömästi on 150€.

Johdepalkeiden kuittia en tähän hätään löytänyt, mutta arc euro traden sivuilta hinnaksi löytyi noin 95 puntaa koko paketille. Ja suurinpiirtein
tämän olen itse maksanut plus tietenkin postit.
Hinta jolla palkeet lähtevät ensimmäiselle on... sanotaan nyt vaikkapa että jos saan euro traden sivuilla ilmoitetun summan euroina.
Eli koko nivaskalle vaikkapa se 95€. Tietysti puuhapajan luonteen huomioiden voidaan kyllä keskustella hiukan tarkemmin hinnasta.

Ja noin ylipäätään jos hinnat vaikuttavat mauttomilta niin toki saa tehdä tarjouksia, mutta kuten sanottu niin en jaksa muutaman kympin tähden
nähdä vaivaa ja kamat lähtevät tuosta roskiin tjsp.
Bingobangobongo!!!

olli henttonen

Jeps, puuhapajalle kelpaa nuo johdesuojat, ajeletko koskaan stadissapäin niin voitaisiin treffata.
olli henttonen
0400 307 109
dyykkari

kingSTB

Bingobangobongo!!!

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk