Myös korttimaksu toimii

O: Pienikokoinen kara

Aloittaja Konemies, 02.06.10 - klo:14:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Konemies

Löytyykö keneltäkään pienikokoista karaa + nopeudesäädintä Kolibriin, eli siis tähän: http://www.cnc-tekniikka.com/CNC-forum1/index.php?topic=1360.msg6483#msg6483. Siis ostamme omaksi tai lainaamme pieneen hätä-pikatarpeeseen pariksi viikoksi nyt heti.

Karan tietoja:

  • karan rungon halkaisija max 80 mm
  • kokonaispituus liittimineen max 300 mm
  • Kierroksia esim. 0...30.000 rpm
  • Teho noin 1 kW paikkeilla
  • Paino max 6...8 kg
  • Työkalun kiinnitys esimerkiksi ER11

    • Myös HSK-E25 käy, jos joltakin löytyy.. :D
  • Saa olla vesijäähdytteinen
Vastaukset joko tähän alle tai YV:llä Konemiehelle.

P.S. Jos joku löytää jostakin netti- tai muusta kaupasta sopivan, laadukkaan, edullisen, pienikokoisen karan, jossa on pneumaattinen työkalun lukitus HSK-E25 istukalla, niin on ansainnut pienen löytöpalkkion!  Siis tätä vastaava: http://www.alfredjaeger.de/pdfs/produkte/10404040___DB.pdf
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

viilari

Kysy joltain piirilevyteollisuuden konetoimittajalta.Takavuosina olin piirilevytehtaassa töissä ja tuon näköisiä karoja
lähetin saksaan huoltoon.

tomi667

#2
Mulla olisi ylimääräisenä käyttämätön 2.2kw vesijäähdytetty karamoottori + taajuusmuuttaja.Kierrosalue 0-24000k/min ER20 holkki ja mutteri myös mukana. En itse tarvi tätä kun tuli ostettua jonnelta jyrsin.

Konemies

Lainaus käyttäjältä: tomi667 - 02.06.10 - klo:16:42
Mulla olisi ylimääräisenä käyttämätön 2.2kw vesijäähdytetty karamoottori + taajuusmuuttaja.Kierrosalue 0-24000k/min ER20 holkki ja mutteri myös mukana. En itse tarvi tätä kun tuli ostettua jonnelta jyrsin.
Ok. Paljonkos tuo painaa ja mikä on kokonaispituus? Vaikuttaa hieman isolta tarkoitukseemme. Tuon esimerkkinä mainitsemani Jägerin karan paino on vain 6 kg ja se ei saisi painaa paljon sitä enempää. 
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Wagner

Multa löytyy Kavo 4041 ohjaimineen. Olisko siitä apua?

Konemies

Lainaus käyttäjältä: wagner - 03.06.10 - klo:06:50
Multa löytyy Kavo 4041 ohjaimineen. Olisko siitä apua?
Terve!

Saattaisipa ollakin. Siihehnhän taitaa saada colletin 6 mm teränvarrelle? Mikä kokoisia sulla olisi niitä?
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi


Konemies

Tähän tarpeeseen kara löytyi. Kiitos tarjouksista. Mutta edelleen pieni palkinto palkinto odottaa sitä, joka löytää linkissä mainitun Jägerin karan tilalle huomattavasti halvempaa, vastaavaa karaa.  Siis paikka, josta niitä saa ostetuksi enemmälti. Tuo Jägerin kara taajuusmuuttajineen maksaa yli 7000 €.
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Meksu

Kysyppä firmasta nimeltä Roboty Oy heillä on monenlaisia karoja saatavilla.
-meksu- ;D

Konemies

Lainaus käyttäjältä: Meksu - 10.06.10 - klo:21:28
Kysyppä firmasta nimeltä Roboty Oy heillä on monenlaisia karoja saatavilla.
-meksu- ;D
Joo, Robotyltä kysyinkin ja tilasin sieltä 6 mm kiristysholkin siihen Kavon karaan, jonka ostin käytettynä.
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk