Myös korttimaksu toimii

Kiinan kamaa

Aloittaja FAARI 58, 05.04.09 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FAARI 58

 Jees Jees sano kiälimiähet

Olen tässä ollu kiinan poikiin yhteyres sanakirja englantia käyttäny, ja kysyisin onko kellään kokemusta Wentai ja Weihong Nc studio5.4 systeemeistä?
Ohjain boxi 3 akselalle kaapeleineen 500USD, 12hiwin kelkkaa hiwin kiskot 3.6m, 3 steppriä 1100USD,lähetyskuluineen n.1800USD koko paketti.
FAARI 58 ja enklanin opiskeluva.
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Jonne

#1
Niin, kyseessä on siis PC:n PCI-väylään menevä kortti?
Näyttäisi ohjaus olevan open-loop & pulse/dir-tyyppinen.
Varmasti ihan pätevä johonkin kaivertimeen.

Mutta eiks saman systeemin saa aikaiseksi Gecko G100:lla?
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

FAARI 58

 Morgen ja silleen
Mul ei oo tiatoo niista kamoista viäl mitään, moon pystymettäs.Mä kyselin ensin koko konesta,mutta mulla on runko valmiina ja ne myis sen koneen/tai vastaavat moottorit, lineaarit,kelkat,spindelin 1.5Kw vesi jäähdytys ja sen valmiin ohjainlaatikon kaapeleineen. Mä tulen jossain vaiheessa jyrisimään vain puuta Cut3D/ Vectorclip3D jutskalla??????toivotaan. Unohrin tosta ekasta pois ton jyrsinmoottorin, including hintaan eiks oo hianosti kiälillä
Mulle tarttee olla melko valmis paketti,kun elektroniikasta en tiä mitään viäl.Ai niin tiänhän mä avojohtoihin ei saa sattua sormin ja märin jaloon.
FAARI 58

 
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Jonne


Varmaan siihen käyttöön ihan OK-laitos. Rahdit ovat vain hiukan suolaiset Aasiasta...
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

teepee13

Tervehdys.Minullapa on käytössä nc studio ohjaus,jos jotain kysyttävää,niin mieluusti puhelimitse avitan .Numero olisi 0400290660/Tatu Ja myös kontakti valmistajaan...

teepee13

Niin muuten ja riippuu pitkälti mitä kautta tilailee itsellä meni 155 usd koko jyrsinkoneen tuomiseen kiinasta toki hieman suomen päässä terminaalikuluja ja itse vakuutin joka maksoi 70 euroo...

Eligius

Itse olen tilannut pari noita Geckon G540:siä, edullisia, ~150€ ohjaa 4 akselia ja kytkettyä saa rajakatkaisijat ym. hilppeet. Max.48V / 3.5A

Softaksi monipuolinen Mach3 n.150€ ja tuosta puoli-ilmaiseksi karamoottori invertterillä:

http://cgi.ebay.com/WATER-COOLE-MOTOR-SPINDLE-2-2KW-AND-MATCHING-INVERTER-i_W0QQitemZ220431905190QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3352c3f1a6&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1205|293%3A1|294%3A50

Niin ja Kiinasta on tullu tavaraa ilman postikulujakin, kirjattu näytteeksi tai lahjaksi jolloin ei mene edes tullia ja veroja... jos käy flaksi.

-niko-
-ArtCam Jewelsmith, Rhino 4.0, VRay, Roland JWX-10, Venice venture VPL50, pari Iseliä ym...-

tomi667

#7
Onko tuon karan pienin mahdollinen nopeus tuo 8000kier/min vai mitä tuolla
tarkotetaan Speed: 8000-24000 R/min. Jos haluaa tehdä esim synkronoidun kierteytyksen,
niin tuolla karalla mennään sitten aika vauhdilla ja kierretapit ei varmasti kestä.

panttu

Ilmeisesti jos pyörimisnopeutta laskee alle 8000:n alkaa vääntömomentti heikkenee ja moottori lämpenee, joten lyhyt aikaisen työn sillä varmaan voi tehdä pienemmilläkin, mutta mitä kierteytykseen tulee, niin voi olla mahdotonta tuollaisella moottorilla tehdä, kun sen vääntö on olematon. Tosin voihan sen kierteen myös jyrsiä, jos ja kun ohjaus osaa 3-akselin interpoloinnin. Tosin ihan pienimmille kierteille on vaikea löytää riittävän pientä kierrejyrsintä.

tomi667

Kyllä sillä varmasti ainakin M3, M4, M5 kokoisia kierteitä jaksaa tehdä. Kysyin tuosta nopeussäädöstä,
niin sillä mukana tulevalla taajuusmuuttajalla saa säädettyä kierrosnopeuden 0-40000k/min.

Kara on nyt tilattu saa nähä tuleeko tähän nykyiseen jyrsimeen vai johonki toiseen projektiin.
Saa nähä lähettääkö se mulle tuota karaa ollenkaan, kun näköjään mulla on paypalissa "varmistamaton"
osoite ja myynti-ilmotuksessa lukee, että pitää olla varmistettu osoite.

Myyjä sano, että vesipumpuksi riittää 50 gallonaa tunnissa pumppaava pumppu eli n. 240ltr/h. Mikä
olisi hyvä ja kestävä pumppu tuolle karalle?

tomi667

Mitenhän tuohon saisi rakennettua jonkun kierronopeuden tunnistuksen, kun eikö sen saa tuolla taajuusmuuttajalla jo itessään
näkymään? Mutta se sama tieto pitäisi saada sitten Mach3 välitettyä jotenkin. Samallahan siihen saisi sitten tehtyä sen
kierteytystyökierron?

tomi667

Lainaus käyttäjältä: panttu - 10.07.09 - klo:12:06
Ilmeisesti jos pyörimisnopeutta laskee alle 8000:n alkaa vääntömomentti heikkenee ja moottori lämpenee, joten lyhyt aikaisen työn sillä varmaan voi tehdä pienemmilläkin, mutta mitä kierteytykseen tulee, niin voi olla mahdotonta tuollaisella moottorilla tehdä, kun sen vääntö on olematon. Tosin voihan sen kierteen myös jyrsiä, jos ja kun ohjaus osaa 3-akselin interpoloinnin. Tosin ihan pienimmille kierteille on vaikea löytää riittävän pientä kierrejyrsintä.

Joo yleensä ainakin töissä jyrsintään nuo isommat kierteet, kun ei ole mitään järkeä ostaa
isoa kierratappia siihen hommaan. Eiköhän kaikki ohjaukset osaa tuon 3-askelisen interpoloinnin jos
nyt ei ole mikään antiikin aikainen.

panttu

Lainaus käyttäjältä: tomi667 - 11.07.09 - klo:22:16
Mitenhän tuohon saisi rakennettua jonkun kierronopeuden tunnistuksen, kun eikö sen saa tuolla taajuusmuuttajalla jo itessään
näkymään? Mutta se sama tieto pitäisi saada sitten Mach3 välitettyä jotenkin. Samallahan siihen saisi sitten tehtyä sen
kierteytystyökierron?

Kierteytys taitaa vaatia pulssianturin karalle, koska tuota karaa pitää pystyä ohjaamaan tarkasti kierteytyksen aikana, jos meinasit jäykällä kierretapilla tehdä kierteita. Suosittelisin hankkimaan jonkun joustavan momentin tuohon, jolloin kierteyttäminen on huomattavasti helpompaa, eikä karan ja "Z"-akselin suhteella ole merkitystä jurikaan ja sitten ne isoimmat jengat jyrsimällä. Tällöin et tarvitse karalle erillistä anturia, riittää kun saat pyörimisnopeutta säädettyä jotenkin sinnepäin.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk