Myös korttimaksu toimii

1500W rengassydänmuuntajia yhteisosto kiinnostusta? 230->110ac

Aloittaja Jarkko Nieminen, 01.04.11 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jarkko Nieminen

Moi,

Elikkä olisi tiedossa rengassydänmuuntajia, 230 ensiöllä ja 110AC toisiolla 1500W. Esim Granite Devices VSD-E ohjaimille.
Hinnat olisi seuraavat jos saadaan 5 tilaajaa = 128,04  per kappale ja jos 10 tilaajaa, niin hinta 120.- sis alv+rahti. (hinnat salossa)

Olisi itselle tarvis tilata tuollainen, ja ajattelin nyt tiedustella olisiko muilla tarvetta, niin saataisiin hinta alas.

-Jarkko

ex nimimerkki jarkko.j

Martzis


tomi667


Jarkko Nieminen

2 puuttuu..... sain toimitusajasta vahvistuksen 4-5 viikkoa.

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

tanantunari

#4
voisin kans yhen ottaa vastasen varalle

saaks tosta nyt sit tasasuunnattuna suotojen kans pihalle n.DC155V?

JuKa

Moi, yksi kiinnostaisi myös. Mites tuollanen saadaan helposti käyntiin ? Olisko saatavilla kauppaan jonkinlaista käynnistyspiikin rajoittajaa ?

Jussi

Jarkko Nieminen

Moi,

Nopeesti laskien 110Ac tasasuunnattuna X 1.41 =155.1Vdc

Mulla itselläkin on vielä toi käynnistyksen rajoitin selvittämättä, yksi vaihtoehto voisi olla tämä http://www.cnc-plus.de/product_info.php/info/p700_softly-start-module-for-transformers.html

Nämä muuntajat tulee suoraan valmistajalta, kaiketi heillä ei ole tuollaista käynnistys virran rajoitinta kaupan. itse en ota näistä mitään välistä, vain selvitin mitä maksaisi jos itselle tilaisi yhden. ja kun huomasin että tilamaalla vähintään 5 saa hinnasta alennusta, päätin kysyä foorumilaisilta tuota kiinnostusta.

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

JuKa

#7
Trafoxilla näyttää olevan tuollaisia käynnistysvirtasysäyksen vaimennus yksikköjä. Tuollainen muuntaja olisi kyllä hyvä toteuttaa 400 volttisena, saisi vaihekuormaa hieman pienemmäksi...
No ei kai sillä ole merkitystä jos sulakkeet kestää käynnistää...

Jussi

Jarkko Nieminen

Moi,
Siirretään keskustelu uuden aiheen alle. löytyy foorumilta alla on sen otsikko
(yksinkertainen virtalähde 1500W rengassydän muuntajasta).

Kerätään kuitenkin tähän tietoa ketkä haluaisi tilata tuollaisen muuntajan.

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

Jarkko Nieminen

Moi,

Tuo muuntaja jota kyselin olis 230Vac /1x110V. Olisiko kuitenkin järkevä kysäistä vielä 230Vac/2x55 tai 50?

Perusteluja: saataisin ulos useampaa jännitettä. esim 2x55 sarjassa tasasuunnattuna 155.1Vdc tai 2x55 rinnan tasasuunnattuna olisi 77.5V esim paremmille Geckon ohjaimille (max 80Vdc) tai sitten

jos olisi tuota 230Vac / 2x50V niin jännitteet tasasuunnattuna 141.Vdc tai 70.5Vdc.

Heittäkääpä tilaushalukkaat kommenttia mikä olisi kannaltanne järkevintä?

Tarjous jonka hinnat alunperin laitoin koski nimenomaan tuota 230Vac/1x110V, mutta jos muutetaan 2 lähtöiseksi, niin hinnanmuutos kuulemma olisi pienehkö ja selviää kunhan ilmoitan montako muuntaja tilausta saadaan kasaan.

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

JuKa

"230Vac / 2x50V niin jännitteet tasasuunnattuna 141.Vdc tai 70.5Vdc"

Tuo kuullostaa hyvältä vaihtoehdolta.¨¨

Jussi

Martzis

Minulla oli toi tulis korvaamaan about vastaavan kokoisen 2x48VAC muuntajan. Vanhasta saa irti n. 135VDC ja se tuntuu olevan vähän liian vähän minun servoille jota vsd-a ohjaimet ajaa. Mulle passais ennemminkin vaikka 115V toisio. Jos monikäyttöisyyttä haluaa, niin voisihan ne toisiot olla vaikka 6 x 24VAC.

Jarkko Nieminen

Heitelkääpä nyt hieman ajatuksia noista ulostulo jännitteistä, eli mitä kukin olisi vailla.

Eli vaihtoehtoja tuossa pari vastausta ylempänä.

-Jarkko
ex nimimerkki jarkko.j

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk