Myös korttimaksu toimii

Ostetaan mopon jarrusatula

Aloittaja Jonne, 16.09.08 - klo:22:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jonne


Tarvisi mopedin satulan jostain 4-akselin jarruksi. Säteen suunnassa
saisi olla palalla pituutta noin 20mm(mielummin vähemmän), muita vaatimuksia
ei oikeastaan ole, saa olla uiva, kiinteä tai useampi mäntäinen.

Tarjoa tähän suoraan kuvien kera, tai ota yhteyttä YV:nä.
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

Pasi K

Volvo 740 takasatuloita (käytettyjä toinen ihan jumissa) olisi kaksikin kappaletta romuihin menossa.

ttontsa

Osta tai käännä marketin eestä pyörä levyjarruilla 8)

Biltemakin möi "tarvike" levyjarruja maastopyöriin. Poitunu valikoimasta mutta varmaan joltain fillarimarketilta löytyy edullisempikin vaihtoehto.

http://www.rtechsuspension.fi/index.php?cPath=219_3_46_63&osCsid=bjet6g962n93emd9tc344gvp54
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

Jonne


Olen miettinyt tuotakin vaihtoehtoa. Fillarin satula on vaan aivan liian pieni ja kapea.
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

pave

Lainaus käyttäjältä: Jonne - 18.09.08 - klo:19:05
Olen miettinyt tuotakin vaihtoehtoa. Fillarin satula on vaan aivan liian pieni ja kapea.
Paha polkee!! ;D

kurri

#5
multa löytyisi tämmöinen ylimääräisenä:

kelluvaa malliahan tuo taitaa olla, uusi sekunda, letkussa pieni nirhama ja liukutapista puuttuu rapasuojakumi. Runko-osa taitaa olla ihan rautaa, ainakin magneetti siihen tarttuu. Säteen suunnassa pala on ehkä 25mm, pitänee mitata jos kiinnostaa.
Edit: mittasin, pala on 16mm säteen suunnassa.

Ja uusi käyttäjä olen, lukenut jo vähän aikaa, omaa pikkujyrsintä varten palikoita pikku hiljaa keräilen... Että jos jotain mahdollisesti hyödyllistä löytyisi niin voisin myös vaihtaa. :)

Jonne


Kurri, laitoin sulle YV:tä.
Delta Electronics -tuotteet www.thelentech.fi - Blogi ennenmikrotietokoneita.blogspot.fi

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk