Myös korttimaksu toimii

Kiinan halppis laser leikkuri

Aloittaja taitosonig, 18.01.13 - klo:16:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

harakiri

Milläs porukka on putsannut lasereiden peilejä ja linssejä? Valmistaja sanoi tiukasti että non-water alcohol käy pelkästään, liekö nyt sitten aivan niin tarkkaa? Isopropyylikään ei muka kelpaa.

maikka

Terve!

Valmistajan ohjeita olisi varmaan hyvä noudattaa, mutta...

Kerran kun puhallusputki irtosi  kumia leikatessa, niin linssi meni tosi mustaksi. Kun muuta ei ollut tarjolla, pesin linssin neoamisept haavanpuhdistusaineella ja vanupuikoilla. Voimaakin jouduin käyttämään, mutta puhdistuksen jälkeen en ole huomannut mitään eroa tehossa aikaisempaan.

Että tällaisia ratkaisuja hätäpäissään...

Juha
Koneet tehdään kierrätysroinasta jos mahdollista. 4xRoutteri puulle, piirilevyjyrsin, cnc-plasma, laserleikkuri/kaiverrin ja 3d-tulostin

Mika Kinnunen

Moro,

Haluaisiko joku ostaa tuon minun laserprojektini ja jatkaa rakentelua, kun se vie niin pirusti tilaa tallista ja aika on niin kortilla, etten ehdi tekemään sen kanssa mitään..

http://www.cnc-tekniikka.com/CNC-forum1/index.php?topic=5670.msg26876#msg26876

Olen putsaillut leikkuupöydän puhtaaksi, vaihtanut askelmoottorit, kiristellyt runkoa nippuun, mutta en ole tehnyt mitään uusia laitehankintoja siihen.

Aihiohan olisi hyvä, tosin korkeussäätö tästä puuttuu.

Viskaa yv:lla jos laite kiinnostaa..  Kuvia saa vaikka mailiin lisää, jos sellaisia kaipaa.
Ex-nimimerkki chevy55

Mika Kinnunen

Moro, haluaisiko joku jatkaa rakentelua tuosta laserleikkurin rungostani?

Siitä saisi varsin kookkaan leikkurin itselleen suht helpolla.
Minulla se ei nyt etene ja tarvitsen tilaa taliin.

Linkki myynti-ilmoitukseen: http://www.cnc-tekniikka.com/CNC-forum1/index.php?action=classifieds;sa=view;id=691
Ex-nimimerkki chevy55

Snowfly

Lainaus käyttäjältä: Mika Kinnunen - 28.12.15 - klo:12:35
Moro, haluaisiko joku jatkaa rakentelua tuosta laserleikkurin rungostani?

Siitä saisi varsin kookkaan leikkurin itselleen suht helpolla.
Minulla se ei nyt etene ja tarvitsen tilaa taliin.

Linkki myynti-ilmoitukseen: http://www.cnc-tekniikka.com/CNC-forum1/index.php?action=classifieds;sa=view;id=691
Oma mielipiteeni tuosta on se, että nappaa moottorit  irti ja laita niistä kuvat.
Mikäli moottoreille on controlleri myös niistä kuvat ja tiedot. Nämä omaan myynti ilmoitukseen.
Kerta ei tuossa omasta mielestäni ole mitään muuta käyttökelpoista.

Mika Kinnunen

Jep, tämä laite taitaa mennä purkuun kun ei kiinnostuneita nyt ole.
Myyn purettuani laitteen hilppeitä erikseen, on lauhdittimen kennoa, vesisäiliötä, pumppua, savukaasuimuria, iso laitekaappi, alumiiniprofiilia erilaisten runkojen rakenteluun ja vankka teräsputkirunko, jonka päälle voi värkätä vaikka mitä. Uudet askelmoottorit jätän itselleni johonkin seuraavaan kivaan projektiin.

Ehkä näistä osista syntyy vielä hieman pienempi leikkurin runko korkeussäädettävällä pöydällä. Kaikki ainekset on, vain tekemistä vaille valmis :-)
Ex-nimimerkki chevy55

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk