Myös korttimaksu toimii

Kolibrilla ekat lastut otettuna ;-)

Aloittaja eemeli, 06.06.13 - klo:02:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eemeli

Hep.

Työpaikalle lennähti juuri kesäloman kynnyksellä eksoottinen, mutta silti kotimainen hyvin pieni lintu, ja hymy on edelleen himppasen herkässä...

Juuri mitään vielä osaamattomankin on helppoa hymyillä kun kone irrottaa lastua nätisti sanottuna tosi äkkiä ;-)

Ihan itse osaan jo laittaa koneen tulille, ajaa karanlämmitysohjelman, asettaa ja mitata teriä sekä täyttää niillä makasiinia. Taikka eilen vielä osasin... nollien ottamisen jo olin kerennyt unohtaa - on niin paljon uutta asiaa, ettei kaikki näin harvaan päähän kerralla jää millään.

Saattaa mennä hyvä tovi ennen kuin voidaan puhua perusasioiden hallinnasta.

On kyllä sellanen keksintö, että oksat pois kunhan tuota opitaan käyttämään. Ei oo iso härveli mutta kaiken näkemäni ja kuulemani perusteella olen aika vakuuttunut. Tuollahan sitä omaan konekseen äkkiä tekee puuttuvat osat? Toistaiseksi tosin tulisivat veivikoneilla äkimmin valmiiksi, mutta vuoden kuluttua voi olla jo toinen juttu.

-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

olli henttonen

Huokaa
onneks puuhapajalla ei olla sitten yhtään kateellisia 8)
tai ainakaan myönnetä, tosin saatiin mekin 4-akselin aihio routterin pöydälle, jos vaikka siihen wirkkaisi yhden akselin lisää.
Edit:
siis onnitellahan mun piti 8)
dyykkari

Konemies

Lainaus käyttäjältä: eemeli - 06.06.13 - klo:02:56
Hep.

Työpaikalle lennähti juuri kesäloman kynnyksellä eksoottinen, mutta silti kotimainen hyvin pieni lintu, ja hymy on edelleen himppasen herkässä...

Juuri mitään vielä osaamattomankin on helppoa hymyillä kun kone irrottaa lastua nätisti sanottuna tosi äkkiä ;-)

......

-eemeli-

Kiva kuulla täällä foorumilla myönteisistä kokemuksista. Kuulinkin eilen täällä Kolibrin syntysijoilla, että alkuviikosta oli siellä koulutusta pidetty. Täältä foorumin kauttahan tuo tarinanne Kolibrin kanssa sai alkunsa silloin aikanaan. Menestystä toivotan teille muutenkin.

- Konemies -
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk