Myös korttimaksu toimii

vinkki johteita

Aloittaja masaV, 29.01.08 - klo:04:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

masaV

pivotec oy missä olen nyt aseennushommissa siivoaa nurkat kun myi meseralle koneistuspuolensa,
johteitä ja kelkkoja on romuhintaan poistossa,thk yms, 25mm-55mm(myös tän viikon putkinäyttöjä 14-21tuumasia10-30Ekpl)
itse otin 4 paria johteita mutta jäi sinne lisääkin,mutta en saa varastoon hommattua kun ei o manii.
kelkkoja on vaikka millasia kokoja,pääasiassa THK 25 ja 55mm,johteitakin 1,4m pätkiä,kuularuuveja voi löytyä jokunen mutta halk,40-55mm eli turhankin järeitä.

lähden itse nyt torstaina sieltä pois kun pitää bangokiin mennä 5 vkoksi,(5,2,08-->)

jos jollain tietoa esm,ohjainkorteista sielläpäin edullisia niin voisin käydä kyselemässä hintoja ja toimituksia,jopa ostella jokusen.

esm,servo-ohjaimia jos löytyisi edullisesti tai teettää UHU kortteja porukalla siellä niin voisi saada tosi edullisestikin,vaatis kai isonkin määrän ensitilaukseksi kyllä.
mutta jos tietoa niin infoa mulle mailiin vaikka tai yv tänne.

kaikki on otettu mitä irti lähti sieltä,mun auton takapäässä on jokunen johde ellei mene jo tänään forumin porukoille kiertoon.

ram

Terve!

Noita kuularuuveja olisin vailla. Missä tämä pivotec on ja kuinka sieltä niitä voisin ostaa?

Jussik

Terve

Kiinnostaisi noi THK 25 johteet, 4 kelkkaa ja kaks metristä tai yli johdetta.
Laitatko mailia kangas.jussi(at)netikka.fi

masaV

sori kaikki meni jo heti kättelyssä,aamulla jo soitettiin ja johteet meni,
ruuveja eivät myyneet.
2 kelkkaa ja 2 johdetta taitaa vielä olla auton takapenkillä,sekä jokunen pikkupätkä johdetta about,200-300mm.
tais jäädä THK:n jälkeen käteen vain nuo starin kelkat ja pari johdetta.

nyt löytyi pivatic eli vanhalla nimellä oli
PIVATIC OY
Osoite:    VARASTOKATU 8
05800 HYVINKÄÄ    Puh:    (019) 4274000
Fax:    (019) 4274099
Y-tunnus:    0753121-8
Kotisivut:    www.pivatic.com

soita antti anttilalle ja kysy josko myy nuo ruuvit,en usko kyllä tai sitten on listahinta :(

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk