Myös korttimaksu toimii

emc ja pyvcp

Aloittaja Maukka, 30.01.09 - klo:10:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Maukka

http://wiki.linuxcnc.org/cgi-bin/emcinfo.pl?Adding_Custom_MDI_Buttons

Testailin tota näppäimen lisäystä niinku tossa linkissä oli ohjeistettu, mutta jos lisään
nuo ohjeen rivit tonne postgui.hal:iin niin kaatuu emc käynnistettäessä. Missäs mulla
mahataa olla vika?
Ihan vaan copy paste:lla laitoin noi rivit tonne tiedostoihin, ilman postgui muutoksia näppäimet
kyllä ilmestyy mutta ei tietenkään toimi. Mikähän mahtaa tossa linkityksessä olla pielessä?

Jussik

#1
Terve

Kokeillaampa tuota....

menee hetki....

Savu nousi koneesta, pitää kattoa kotona sielä on toimiva kone.
Palataan illalla.

petko

Onhan sulla halui ladattauna?
Eli .ini- tiedoston [HAL] osiosssa:
HALUI=halui

Maukka

Lainaus käyttäjältä: petko - 30.01.09 - klo:12:12
Onhan sulla halui ladattauna?
Eli .ini- tiedoston [HAL] osiosssa:
HALUI=halui

jaa`a eipä taida olla, pittääpä tarkistaa kuhan pääsen taas koneelle. vkl. jälkeen..

tolla hommellilla ilmeisesti onnistus munkin tehä toi enable on/off kytkin mitä jo aikasemmin kyselin..
ps. ton systeemin idean nyt joten kuten oivallettuani alko heti tuntuun siltä että printterin portista loppu
varmaan pian pinnit. :)

Martzis

Lainaus käyttäjältä: Maukka - 30.01.09 - klo:12:36
jaa`a eipä taida olla, pittääpä tarkistaa kuhan pääsen taas koneelle. vkl. jälkeen..

tolla hommellilla ilmeisesti onnistus munkin tehä toi enable on/off kytkin mitä jo aikasemmin kyselin..
ps. ton systeemin idean nyt joten kuten oivallettuani alko heti tuntuun siltä että printterin portista loppu
varmaan pian pinnit. :)

Sorry että rupean mainostamaan, mutta kumminkin...
Jos pinnit loppuu, niin mulla on ratkaisu siihen:
http://martzis.wippiesblog.com/martzis-usb-hid-interface-kortti-linux-emclle-ja-mach-3lle/
Olen myynyt kortteja foorumilaisille 50€ hitaan tai rakennussarjana 5€ halvemmalla. Mulla ei ole yhtään korttia nyt kasattuna, mutta sain hiljattain lisää osia joten saan muutamat kortit helposti koottua.

Maukka

Lainaus käyttäjältä: petko - 30.01.09 - klo:12:12
Onhan sulla halui ladattauna?
Eli .ini- tiedoston [HAL] osiosssa:
HALUI=halui

joo live cd lla tota nyt testailin, lisasin nuo rivit tonne mut ei toimi.
tuli debuggia, -->>custom_postgui.hal pin 5 pyvcp.rapid-to-home does not exit.

eli oonko laittanu jonku vaaraan paikkaan vai mites toi mennee?

petko

Kyllä se siitä...EMC2: seen on suht'koht hyvät manuaalit. Lukasepa ihan ekana niitä.

Maukka

joo niita tassa sellailailen jospa sielta jotain apuja loytys,..

Maukka

#8
no joo hetkihan siina meni ihmetellessa mutta loyty silti eli ini tiedostoon piti lisata nimimkin tolle mdi kaskylle.
mut toimii!
Ei muutako pahkaileen miten linkitan ton printteri portin 1 pinnin ohjauksen jonkun napin alle.
tarkotus ois rullata valilla akseleita kasin ja napilla valita vaan tota enable tietoa on/off.

Onkos tähän jollain heittää jotain vinkkiä miten tapahtuu?

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk