Myös korttimaksu toimii

Pari karan nopeusnäyttöä vielä tarjolla

Aloittaja Kremmen, 20.10.12 - klo:12:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kremmen

Tämän laitteen "tuotekehitys" meni yllättävän putkeen, eli koko savotta tuli protoiltua oikeastaan vain yhdellä ainoalla koekappaleella. Sen pidän itse kun siinä on vähän säätöjä ja muutama komponentti jotka on omasta hyllystä eikä sarjan tilauksesta. Haluan myös säilyttää mahdollisuuden testata muutokset ja korjaukset jos niitä vielä tulee.

Sen sijaan loput 2 valmista koekappaletta voin myydä samalla hinnalla kuin muutkin (enkä pyydä näistä edes kasauspalkkiota, eli siis hintaan 34,00 + posti 5,00). Nämä ovat täsmälleen samanlaisia kuin muutkin toimitetut, samoista komponenteista valmiiksi kasattuja ja testattuja. Antureita löytyy valmiina kasaamattomina setteinä myös pari kappaletta, 1 kumpaakin. Lisäksi tehdas toimitti runsaasti ylimääräisiä anturipiirilevyjä, joten pienellä varoitusajalla noita saa lisää kuka tarvii.

Jos näihin nyt sattuu kiinnostusta löytymään niin olisko reilua että kaksi ekaa jotka tässä säikeessä ilmoittautuu, saa nuo jäljellä olevat mittarit. Antureita niihin kyllä saadaan tarpeen mukaan.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Tapani Honkanen


pygmi

Tänne toinen jos ei ole viellä mennyt?

Grinder831

Njäh...En Kerennyt  :( Kiitos kuitenkin Tarjouksesta  ;)

Kremmen

Tämä selvä. Sepän poika ja pygmi oli nopeimmat ja teidän yhteystietonne mulla jo onkin. Pistän tavarat pakettiin ja lähtevät alkuviikosta teillepäin.
Antureiden suhteen tilanne on se, että osia löytyy yhteen anturiin kumpaakin lajia, eli 1 heijastus ja 1 haarukka. Hutiloin enkä huomannut niistä mainita, mutta siis sama periaate, että ne lähtee sillä hinnalla mikä sarjan yhteydessä ilmoitettiin (heijastus 4,50 ja haarukka 2,70). Jos molemmat haluatte saman niin sitten kestää vähän aikaa kun pitää tilata anturi. Kertokaa mitä haluatte niin sovitellaan.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

PekkaNF

Haarukka ja menee toi heijastuskin, jollei joku tarvii viekläkin kipeemmin!

PekkaNF

Kremmen

Sori, nyt taisin olla epäselvä, tarkoitin anturikortteja noihin lisäkappaleisiin, ne kun ei toimi ilman anturia tietty. Niihin on toimitettava anturit ensin, eihän niillä muuten mitään tee.
Mulla on siis kyllä anturikortteja kasa, että jos joku tarvitsee niin niitä saa minulta, mutta noita ilmaisinkomponentteja on vain ne koekappaleet jotka nyt meni sepän pojalle ja pygmille.

Sellainen onnistuu kyllä, että jos joku mittarin tilanneista haluaa lisää antureita niin minä voin laittaa kirjekuoressa piirilevyn ja muut komponentit (ja nämä ei maksa mitään, ei edes postikuluja) mutta sen anturin joudutte hommaamaan itse. Niitäkin saa Digikeyn kimppatilauksena helposti pienellä viiveellä. Siihen voin antaa ohjeet jos joku haluaa niin tehdä.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

jtec

#7
Moi
Voisin ottaa 3+3 niitä anturikortteja, jos niitä vielä liikenee. Anturit hommaan itse mutta sen Digikeyn kimppatilauksen ohjeet olisivat tarpeen.

Kremmen

Okei, työnnetäänpä tuollaisia kirjekuoreen ja tulemaan.
Digikeyn kimppatilauksiin pääsee kiinni tätä kautta http://www.vvsoft.fi/dk/. Ei ole vaikeaa ja toimii loistavasti. Linkin takaa löytyy toimintaohjeita.

Haarukka-anturin koodi DK:lla on OR716-ND
heijastusanturi vastaavasti OR525-ND
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

PekkaNF

Okke!

Mullakin olisi tarve kahdelle heijastusanturille ja kahdelle haarukka-anturille.

Eiköhän noi kompot onnistu jostain saamaan. Mä olin paljoen enmmän ton haarukan  kannalla, mutta selkeesti tolla heijastusanturilla on paikkansa jos valmiin koneen rakenne ei oikein tue haarukkaa.

Mikähän muuten on yleensä "systeemidynamiikka" noissa heijastusantureissa? Paljon näyttäävät suosivan kotitarverakentajat mustaa muoviteippiä (esim sähärin teippiä pätkä noin D150 mm kehällä - takana sorvattu alumiini). Jotenkin olisi luontevampaa maalata tausta mustaksi (tai musta muovi "prikka" ja siihen heijastusteippiä pala pintaan. Luulisi kesävän hapettumista ja kemikaalipaskaa paremmin. Pulssisuhde ei muistaakseni ollut mitenkään olellinen asia tässä.

Testing-testin ;D

PekkaNF

Kremmen

OK, laitan 4 korttia tulemaan.
Minä tekisin myös niin, että maalaisin pohjan mattamustaksi ja heijastimeksi laittaisin saunan alumiinipaperin saumaamiseen tarkoitettua aluteippiä. Pinta on kirkkaan heijastava ja takana liima joka tarttuu kuin tauti.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Kremmen

No niin, tässä säikeessä tähän mennessä puhutut jutut meni tänään postiin ja on siis tulossa.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

jtec

Kiitos Kremmenille anturikorttilähetyksestä, se tuli tänään ehjänä perille!

Kremmen

Lainaus käyttäjältä: jtec - 23.10.12 - klo:18:43
Kiitos Kremmenille anturikorttilähetyksestä, se tuli tänään ehjänä perille!
Hyvä, kiitti kuitista!
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

PekkaNF

Kiitos. Mullekkin tuli anturikorttinäkkäri huomaamattomassa ja anonyymissä kirjekuoressa:)

Kiitos paljon,
PekkaNF

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk