Myös korttimaksu toimii

Mistä n. 0.15 - 0.18 Kw n.3000 rpm laippa/otsa kiinniteinen moottori ja tamu?

Aloittaja PekkaNF, 11.10.10 - klo:13:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PekkaNF

Ai. No Kremmen nyt tarvii testaukseen jonkun noista koneista. Mun tarve olis varmaan toi pienempi jos keksisin sopivan säätimen. Eikös shunttikone pyri pitämään kierroksensa? Uuh - säädin?

PekkaNF

Kremmen

No ei mulla nyt mitään akuuttia tarvetta ole mutta aina välillä olisi tuollaisellekin testikäyttöä.

Noi ei muuten tarkkaan ottaen ole shunttikoneita vaan siis nimenomaan vierasmagnetoituja, mikä tarkoittaa että kenttäkäämi on sähköisesti ankkurista täysin erillinen. Vierasmagnetoidun koneen kenttä ei ole riippuvainen ankkurijännitteestä kuten shuntikoneessa tai ankkurivirrasta kuten sarjakoneessa. Noiden kolmen peruskytkennän dynamiikathan on kovasti erilaisia.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Jarkko Nieminen

ex nimimerkki jarkko.j

Kremmen

Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

PekkaNF

Mä taidan jättää väliin ton tasavirtamoottorin. Periaateessa se oikean kokoinen jne, mutta kun siinä on hiiliharjat ja sitten joutuisin nostalgiaretkelle säätimen kanssa ja noita hyllylle siirtettyjä projekteja jo on,

Senaattori, lähitin YV:n

T: Pekka

senaattori

Reijo Martinpoika Tuomala

PekkaNF

Lainaus käyttäjältä: senaattori - 05.09.12 - klo:21:28
Moron, moottori läx tänään MH:lla  :)
Kiitos odottelen tota vesi kielellä, mutta se tuskin päätyy tähän koneeseen suorilta, mutta sille olis kevyttä hiomakonekontraptioonikäyttöä. Nyt on kaksi uutta moottoria vertailussa, kun sais loput tiedot, niin loppu on nopan heittoo.

PekkaNF

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk