Myös korttimaksu toimii

EMC2 ei käynnisty

Aloittaja peka, 25.12.10 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Maukka

Aivan eli jos nyt asennuksen jälkeen ei toimi samoilla asetuksilla, niin lähtisin jollain tapaa katselemaan tuleeko sieltä printterin portista mitään tietoa ulos päin.

tanantunari

#16
Aivan olisin samoilla linjoilla minä aivan amthöörinä cnc:stä omani sain toimii tosin tietokoneet ja linux vähän tutumpia mut niissä ei ollu mitää ongelmaa. ja tosiaan sillä stepconfwizardilla pystyy kaikki alku asetukset tekee, eikä kannata niihi muihi mennä ees koskee muutaku sit kun saa konee liikkuu ja tietää mihin koskee

Testaa vaikka turbo cnc:llä ja sit mikä viä,  ni mikä virtalähde sulla? ite tein mechapron 3d step ohjeiden mukaan ja koitin eka 15V:llä ni muutaku pärisi mut sit ku pistin oikeen virtalähteen nii jo oli meno toinen. Mut tosiaa jos sul ei o mitää eloo nii kannattaa varmaa tarkistaa uudestaa kaikki

Miguel-

Mulla muuten tuo eeämsee ja stepconf wizard teki jostain syystä samaa joskus. Sain sen toimimaan, kun teki uuden configin, mutta kun muokkas sitä käsin, niin ei toiminut enää tuossa wizardissa nuo akseleiden ajot..

peka


Nyt sitte rupes pelittään..

Se kun on sama pää kesät talvet... Kun älysin muuttaa biossista LPT portiksi saman mikä on stepconfigin oletuksena, rupes toimimaan.
Tätä vain tuli väännettyä turhan pitkään, meinas usko loppua.

Nyt pitää vaihtaa säijettä ja ruveta katteleen mistä löytyis sopivat askelmoottorit,
tässä mun testipenkissä on vanhoista "lerppuasemista" puretut stepperit, toimivat siinä tehtävässä ihan hyvin.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk