Myös korttimaksu toimii

Kiinasta cnc

Aloittaja Raipe, 06.06.14 - klo:06:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raipe

Onko kokemuksia suora ostoista kiinasta? Tulli 1.7-2.5 % + alv korjaa jos on väärä tieto. Puuntyöstöön olen ostamassa 1325 imupöydällä 2xspindle. Tämmöseltä jampalta saisi rahdilla noin 8500€.Ce merkki on ja 1v takuu.
http://www.instantlx.com/

porepe

Alvi ja tulli siihen tulee kuten ajattelitkin... Tarkista tullin sivuilta mitä puuntyöstökoneen tulli on. Veikkaisin 1.5-5% ei muita kuluja jos itse täytät kaavakkeet tullin sivuilla...
Petri Junnila
Mynämäki

olli henttonen

#2
Tietty kannattaa varmistaa että kuljetus tulee kotiovelle asti, sillä jos tulee merikuljetuksena, ja kuvaan astuu huolintafirma, niin rokottavat huolinnan ja kuljetukset. Muutama satanen uppoo niihinkin ja jos haluaa itse huolinnan hoitaa, veloittavat huolinnan siirrosta lähes saman mitä maksaisi kun ne sen hoitaa.

EDIT:
Katselin uudelleen, että kuka sitä kauppaa, noh, hieman varauksella lähettelisin rahaa yksityishenkilölle ja luottaisin lupauksiin.
Mieluummin käyttäisin Aliexpress.com tai Alibaba.com sivustoja, silloin ollaan maksujen kanssa turvallisilla vesillä. Homma pelittää aliexpress :ssillä siten, että maksu menee heille ja kauppias lähettää tuotteen, vasta kun tuote on tullut perille ja asiakas on sen hyväksynyt sekä tarkistanut, että on sovitunlainen hän kuittaa sen lähetyksen aliexpress :sille ja he maksavat lähettäjälle. Mikäli tuote ei vastaa sovittua, niin aliexpress toimii sovittelijana ja neuvottelijana välissä.
Myöskin heidän sivuiltaan voi tarkistella millaista palautetta kauppias on saanut muilta ostajilta ja jos palauteprosentti on huono, kannattaa varoa.
Yleensä kiinalainen on kauppias viimeisen päälle ja lupaukset taitaa välillä olla tuulesta temmatut ja se CE merkki heille on vain läpyskä, ei minkäänlaista juridista vastuuta.
kaikenkaikkiaan hyvää kiinankaupan opettelua, välillä riskinottokin kannattaa, mutta jos vastaavanlainen tuote on muilla huomattavasti kalliimpi, niin olisin hyvinkin epäileväinen.
dyykkari

Raipe

Mun käsityksen mukaan tää on myynti ja huoltopalvelu firma. Ne myy TK-CNC merkkisiä koneita. Ei sille sopinut paypal kun kysyin haluu 30% ensin ja loput kun tuote lähtee. Niinhän se on kaikilla firmoilla kun näitä koneita tilataan kun niitä ei ole valmiina varastossa.

Raipe

Nyt 5kk kokemus koneesta/kaupoista pisteitä antaisin 9+. Myyjään saa nopeasti yhteyden google+ pikaviesteillä, on antanut tukea ohjelmissa ja koneen käytössä. 1 filtteri puuttu ja se tuli viikossa. Voin suositella tätä myyjää Liu Xin.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk