Myös korttimaksu toimii

Kauhia pelko päällänsä

Aloittaja FAARI 58, 04.06.12 - klo:21:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FAARI 58

Tollaasta pökkäs ny ERROR palkkihin: Driver Watchdog Triggered ?????
Mun sanakirja puhuu vaan liipasimest? Tua varootus tuli,kun laitoon 45Megan ohjelman Mach:in syätäväks. :'( Tua on viimeistely ajo toi 45Megaa. ;D
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Kremmen

Nyt ei ole vahtikoiraa taputettu ajallansa ja se on suuttunut.
Tuollaista käy kun jossain on ruuhkaa eikä ohjelma kerkiä hoitaa kaikkia hommia ajallansa.
Elikkäs vahtikoira on ajastin joka valvoo, että ohjelma pysyy kiinni tosiajassa eikä esim. päästä konetta karkuun. Perusajatus on, että tuo ajastin on ohjelmasta riippumaton (siis ihan raudassa oleva kellolaskuri) joka pitää kuitata määrävälein. Jollei kuittia ala kulumaan niin laskuri käy loppuun ja liipaisee vahtitoiminnon. Yleensä tällöin pannaan liinat kiinni ja pillit pussiin.
Se miksi Mach3 nyt tekee noin ei ole itsestään selvää. Varmaan se yritti syödä elefantin yhtenä suupalana ja tukehtui. Eli ohjelmassa on jokin kohta joka ei pysty käsittelemään noin isoa lähdekoodia.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Ozz

Tuo virheilmoitus tuli varmaankin siinä vaiheessa kun latasit koodin machiin eikä kesken ajon? Jos tuli latauksen aikana niin ei ongelmaa annat mennä vaan!
Joskus tuota selvittelin ja en nyt tarkalleen muista mutta olisko ollut jotensakin niin että sen radan piirtäminen siihen näyttöön ja samalla aikaa lataaminen ja käsittely ottaa koneelle vähän tiukille.
Ite ajossahan ei tule joka tuutista tavaraa ja koneen ei tartte tehdä kaikkee mahdollista muutakin.

PS: on melkoinen viimeistely! Pistähän kuvaa mitä ikinä ajoitkaan sit kun saat sen tehtyä

FAARI 58

Tua englanti on suurin estes mun tajuumiselle tosta Mach3:sta ja DeskProtosta millä teen G koorit. Tua tyä ei ole kuin 300x300mm ja riviväli 0.11mm niintulee tua 46Megaa, jos laittaa 0.15 niin 27Megaa, sekä 0.33mm
7 Megaa. Ajo kesti 16 tuntia tolla 0.11mm rivivälillä :o Välillä piti kuittailla resettiä, notta kerkes nauttimaan efelantin paloona. ;D Tolla deskProtolla on oma elämä jotkut vastaavan kokooset menee paljon piänempään tilahan, kun muistaa kooria tehres tallentaa semifinal tyäpöyrälle, ja poistaa sitten se DeskProton listalta ja sitten tehrä finaali, niin ei lyä päällekkäi semiä ja finaalia jolloonka koorista tullee Kremmenin mainitsema Efelantti.
En oo varma onko mulla Mach3 välisivuilla jotain häikkää kun tua Units Min ei nouse 3D osissa 600 suuremmaksi (toholo kun oon). :D
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

saulij

Lainaus käyttäjältä: FAARI 58 - 06.06.12 - klo:20:29
TEn oo varma onko mulla Mach3 välisivuilla jotain häikkää kun tua Units Min ei nouse 3D osissa 600 suuremmaksi (toholo kun oon). :D
FAARI 58
Tuskin mitään häikkää. 3D-koodi muodostuu lyhyistä viivan pätkistä ja noin lyhyellä matkalla kone ei ehdi kiihtyä haluttuun nopeuteen. Tarkistappa kuitenkin onko General Logic Cinfiguration-sivulla oleva määritys Motion Mode-Constant Velocity täppä päällä. Tällöin kone ei yrittää pitää mahdollisimman suurta ratanopeutta, eli hieman pyöristää suorien pätkien välisiä nurkkia. Tämä saattaa auttaa jonkinverran nopeuteen.

FAARI 58

Jep, se löyty initial sivulta pykälää alempana Logic Cinfiguration sivua, ja musta pistes tökötti siinä kohras. ;D
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk