Myös korttimaksu toimii

O: messinkilattaa 40 x 8 mm

Aloittaja eemeli, 25.11.12 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

olli henttonen

Niin noh, moon asiakas ja duunari (tosin eläkeläinen) ja käytän internettiä. Ja kyllä mä kitisen jos tuote ja maksut on liian isot mun kukkarolle eikä vastaa sitä mitä haluan. Onneksi voin tilata sen tuotteen edullisemmin ulkomailta ja luoda niitä työpaikkoja ostostottumuksellani kuljetukselle ja postille, jotka kiittää ja porskuttaa. Jollei se kauppa halua/osaa/ tai ei välitä muuttaa kauppatapojaan että sen toiminta ei tule kannattavaksi, ei oo mun ongelma, ei sekään näköjään piittaa mun kukkaroni sisällöstä. Kyllä se kauppakin saa katsoa peilistä itseään ja miettiä miten saisin tehtyä kannattavaa bisnestä ja lisättyä sitä volumia, ettei asiakkaat karkaa muualle. Ilmankos tämänkin foorumin osallistujista yhä enenevissä määrin tekee ostoksiaan ulkomailta kun hinnoittelu suomessa on karannut käsistä perinteisen kauppatavan mukaan.
dyykkari

eemeli

Hep.

Eipä ollu kyllä tarkotus herneitä nenuun alkaa ajamaan =)

Omaan melko harvinaista erikoisosaamista, josta kukaan ei ole valmis maksamaan kaupallisesti edes puolta tuosta sahauksen tuntihinnasta, joten mun olis erittäin kannattavaa alkaa sahuriksi...  ettikääpä Kiinasta joku joka pystyy korjaamaan äänirautakelloja ;-)

Jotkut palvelut hinnoitellaan sitten suoraan ulos raamista, ajoneuvon osien hiekkapuhalluksessa oli tarjousten eroa toista tonnia. Kyllä mä oletan, että 1200 € alv 0% hintaan voi työtä ostaa yli yhden työpäivän verran nyt kuiteskin, ja keskimäärin tohon pitäs mennä jonkun 3 tuntia max, suojauksineen (3 tukittavaa reikää)

-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

ttontsa

Terästukku on oiva esimerkki siitä miten kustannukset on minimoitu ja keskitytty ydinosaamiseen. Nurkasta löytyy nuutunut nutturapää joka rullaa laskutuksen ja varastosta jätkä joka osaa nippanappa ajaa trukkia ja käyttää kuulakärkikynää ja vannekonetta. Ei tälläsestä pajasta kysellä mitään pätkiä, ei siellä ole resursseja. Konkreettisesti pätkän sahaus maksaa työaikaa ja se työaika on jostain pois ja jollain katettava.

Nurkassa voi olla saha jolla asiakas voisi sahata itse pätkänsä, mutta vahingon tapahtuessa, vaatteen tärväytyessä, ihottumaa leikkuunesteestä tahi vaan ihan henkinen kärsimys yllättävästä terän katkeamisesta niin vastuukysymyksiä ratkottaessa sä oot niin kusessa ettet tiedä selviätkö siitä edes hengissä.

Homma kuin homma niin keplottelua ja tasanainoisen Kompromissin löytämiseksihän se on.

Palvelumaksut vaan vituttaa ihmisiä, se on joku helkatin punanen vaate ...siksi se pitää kätkeä piilokuluksi tuotteen hintaan ;D

5€ katkaisu on sitÄpaitsi halpa!  ..mercasteel ottaa 15€+alv ;D
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

ttontsa

Lainaus käyttäjältä: dyykkari - 28.11.12 - klo:13:18
Niin noh, moon asiakas ja duunari (tosin eläkeläinen) ja käytän internettiä. Ja kyllä mä kitisen jos tuote ja maksut on liian isot mun kukkarolle eikä vastaa sitä mitä haluan. Onneksi voin tilata sen tuotteen edullisemmin ulkomailta ja luoda niitä työpaikkoja ostostottumuksellani kuljetukselle ja postille, jotka kiittää ja porskuttaa.

Sä olet onnellisesti niin samperin vanha!!  Meitä internetin alkuvaltakasvukauden lapsia pelottaa vaan niin samperisti että kukahan meidän eläkkeet maksaa kun ei ole tulevaisuudessa työtä toimintakykyisille veronmaksajille.

Kaipa se on jokaisen tahkottava oma onnensa ja alettava varautua kiikkutuoliaikakuteen. Jos ostas joka tilistä kupartankoa pätkän ja sijottas saunan lauteiden alle. Luulis että sen arvo nousee ja nouseee, pien eläkemuna.

Vedetäänkö samaan keskustellun invalidit, vammaiset ja muut yhteiskunnan riippakivetkin ja heidän toimeentulonsa?? ;)

..aika vaarallista tulla foorumilta kyseleen messinkitankoa, onkos sitä muuten löytyny?? Aamulla kävin paikallisella tukkurilla ja kysyjää ajatellen tsekkasin tilanteen, mutta valitettavasti 8x50 rajoittui tarjonta.
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

Timo Hotti

Viilarilla näky olevan 2m pätkä ja vajhtokaupalla...
timi
timi

senaattori

Hei vaan, olen samaa mieltä et jos joku ottaa vitosen katkasusta, niin se on nykyaikana .....vetin
halpaa. On se kumma kun kukaan ei kitise sähkön hinnasta mitään... vai onko vesirataskäyttösiä koneita. Siihen verrattuna ei katkaisulisät ole juuri mitään. Laskekaapa todellisuudessa paljonko niihin menee vuositasolla?? EIKÄ JÄÄ PÄTKIÄ RIESAKSI HYLLYYN!!
Reijo Martinpoika Tuomala

eemeli

Hep

Kenestä ei vitosen katkasu ole kallis, älköön narisko parinkympin paristonvaihdosta kelloonsa =)

Vaihtokauppaan mulla saattaa olla pikkusen vähänlaisesti mitään kiinnostavaa, kun iso osa harrastemateriaaleista (alumiinit, messingit, työkaluteräkset ja sekalainen silppu) on nyt perusteellisesti hehkutettuna kuusakosken materiaalivirrassa mukana...

-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

ttontsa

Lainaus käyttäjältä: eemeli - 28.11.12 - klo:16:16
Kenestä ei vitosen katkasu ole kallis, älköön narisko parinkympin paristonvaihdosta kelloonsa =)
-eemeli-

..ei juma..ta, tollahan saa jo uuden ladattavan kellon! :o , puhelimen, kalenterin ja sms:ssää kaupan päälle

http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/E1080BLACK/samsung-e1080-musta
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

eemeli

Hep.

Elämä on... ton verran paristonvaihto maksas, jos verrattas työaikaa kunnolla tehtynä

(Kuori auki, paristo pois, mitataan vanhan pariston jännite, mitataan virrankulutus ja koneiston alin toimintajännite, vaihdetaan tiivisteet, rasvataankin ne tiivisteet, paristo paikalleen, kuori kiinni, testataan vesitiiviys...)

katkasuun ;-)

Kelle on mikäkin kallista ;-)

-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

ttontsa

.. ja köyhille kaikki on kallista. Kannan korteni kekoon.

VK49 ja VK50 tehdyille alumiinitilauksille 10 katkaisua / asiakas / yli 100€ ostoksiin kaupan päälle!!

www.tulinen.fi
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

senaattori

No hyvä että tuli tämäkin asia puitua pohjia myäten ja päästään taas itse asiaan ;D
Reijo Martinpoika Tuomala

Peruna

Lainaus käyttäjältä: JH-Q - 28.11.12 - klo:11:06
Unohdit myös vanhan leikkuunesteen hävityksen, kysäisin juuri ekokemiltä hinnan kahden tynnyrillisen hävittämisestä, hinta oli pitkälti yli 800eur+alv...
Sähkövastusta vaan tynnyriin, turha siitä vedestä on Ekokemille maksaa...
Ei se oo kun 1 kWh/litra

APEX50

Unohdit myös vanhan leikkuunesteen hävityksen, kysäisin juuri ekokemiltä hinnan kahden tynnyrillisen hävittämisestä, hinta oli pitkälti yli 800eur+alv...


eikös pk seudulla ollut jotkut kakkapojat  jotka hävitti kaikkee sadevesi viemäreihin >:(

ttontsa

Tänä aamuna 4kpl 608-2z teränohjainlaakeria ja 4l kannu guakercool 3750:ää vannesahalle 71,78€. Kelpaa taas hetken päästellä ilmasiksi palasia. ;)
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

eemeli

Jaa?

Mää oon luullu, että yrityskin voi tulonhankkimisen kuluja vähentää verotuksessa, jotta voi paremmin tarjota ilmaisia palveluita? =)

Mutta kuten tuossa jo mainitsinkin, nin maksetaanpa muidenkin alojen taitajille ihan kiltisti sitten.  ;)


-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk