Myös korttimaksu toimii

UHU:sta

Aloittaja jorma, 05.01.07 - klo:16:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jorma

Onko UHU-piirien tekijä vielä toiminnassa ja millaiset toimitusajat ja kokemukset on tuotteen toimittamisesta.
Kannattaako tilata?  Aika persoonalliselta näytää  markkinapuoli, kun ko. kotisivuja lueskentelin.

saulij

Onhan se hengissä. Tottakai kannattaa, toimitus viikossa..
Kannattaa ostaa myös kiteet, ovat kuulemma erikoisia.
Suomessakin on ainakin puolitusinaa UHUa

Sauli

jorma

Ok, kiitti vastauksesta, laitanpa tilauksen vetämään.

jussi

voiskos joku vääntää rautalangasta kuinka tuolta tilataan noita chippejä ja kiteitä ei oikeen täysin auennu toi mulle.
tai jos joku on tilaamassa voisin osallistua kimppaan.

saulij

Tilasin sähköpostilla ja aksoin PayPalilla. Piirit ja kiteet tuli viikossa. Taisin maksaa yhteensä 10 e.

Sauli

jussi

kannattaakohan noita uhuja rakennella jos ton valmiin whale2:sen saa unkarista 70€ taitaa maksaa osat tohon uhuun saman verran. :-\

saulij

Ei taida UHU kannattaa. Mun osat makso Vekoysta n. 120 e. Saksasta saa puoleen hintaan, mutta minimi ostos 150 e.

Jos tänään pitäis hankkia, ostaisin Mammutin ohjaamaan karaa. Uhu ei CNCZonen mukaan toimi hyvin yli 80 V jännitteillä, Kokeilen nyt kuitenkin UHUlla, kun se on valmiina.

Sauli

mkuivamaki

Itse myös harkitsin aluksi UHU:n rakentamista mutta alkaa tuo whale2 tuntua järkevämmältä ratkaisulta. Ainakin meikäläisen tarpeisiin riittävä ohjain

masaV

itsellä tuo uhu eka kortti vieläkin vaiheessa kun ei ole ollut aikaa laitella ja puuttuu jäähdytyselementit päältä+konkkien laitto piuhojen nokkaan kylkeen kun ovat niin isot kanisterit,
:(
sain kumminkin pivotek oy:stä tänään poistona THK johteita ison pinon(jotain 8kpl+kelkat) josko ensikesänä olisi aikaa tehdä kunnon runko metallijyrsimelle ja uhut siihen,toivossa on hyvä elää sanoi lapamatokin :D

OH6HGN

On se niin väärin että mitään ei kannata enään itse rakentaa kun saa halvemmalla valmiita korttia...

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk