Myös korttimaksu toimii

TOS SN40 sorvin laippa

Aloittaja fixaaja, 09.08.11 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

fixaaja

Mistähän mahtaisi löytyä em sorviin 200mm B4 pakan kiinnityslaippa? Tampereelta löytyy mutta maksaa aivan maltaita..

nirkkow

Moi,

Itse viimeksi löysin tarvitsemani bajonettilaipan sattumalta (ja edullisesti) tuolta -> www.mustajarvi.fi. Heidän verkkosivujensa kautta moisia nippeleitä ei kyllä löydy, enkä ole varma auttaako puhelintiedustelukaan, mutta paikanpäällä itse tonkimalla voi onnistaa.

viilari


Pate


fixaaja

Kiitos kaikille vastanneille! Olipahan hankala löytää mutta auttoi kun löytyi tarkka tyyppi eli DIN55027 laippaa kun haeskeli niin oli vaihtoehtojakin. Onneksi on netti..Suomen ja Saksan hinta ero oli vaan puolet..

porepe

Kyseessä lienee Camlock:in numero neljä, jota käytetään muun muassa liki kaikissa metrisissä kiinan sorveissa.
Itselläni Bernardo junior 150 Plussa, jossa tuo sama kiinnitys...
Jos tarvitset uusia laippoja, pakkoja etc camlock kamaa, niin pistä YV:tä tulemaan.
Petri Junnila
Mynämäki

fixaaja

Kiitos tarjouksesta, pidän mielessä!
Tosin se ei  ole camlock kiinnitys vaan  B6, mikälie kiinnitystapa kokoa "6". Elikkäs siinä on on niiden "tappien" tilalla pultit..Muista mitoista en tiedä että onko sama.


porepe

Kappas.... Olin hieman huolimaton lukiessani palstaa....
siis 55029 on tuo, mitä meidänkin koneista löytyy, ja ainoa ero tuohon 55027:an on mielestäni tuo tapin muoto... Päätäni en kyllä laittaisi pantiksi sopiiko nuo kaikki kolme laippaa  keskenään ristiin, jos tappien muotoa ei oteta huomioon. eli din:it 55026,55027,55029.   Tuota D:tä käytetään kuvaamassa Ko. DIN tyypin kokoa. D4,D6,D8,JNE...

Joku tarkemmin asiaan vihkiytynyt voisi antaa raskaan mielipiteensä noiden yhteen sopivuudesta...
Petri Junnila
Mynämäki

viilari


Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk