Myös korttimaksu toimii

Nimimerkit pois ja oma nimi tilalle

Aloittaja olli henttonen, 11.12.12 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tapani Honkanen

Älä Eemeli silti poistu vaikka joku tomppeli menisi tuommoista ehdottelemaan. Sitten jos yli puolet ilmaisee tuommoisen tahtonsa niin voisit ajatella. Koemme sinut hyödylliseksi.
TH

Ville Vaho

Vallan hyvä idea, koska virtuaalisesta yhteisöstä tulee rekisteröity yhdistys?  ;) kokouksia, saunailtoja, etuja, velvollisuuksia..
-vilderi

Ozz

Lainaus käyttäjältä: olli henttonen - 12.12.12 - klo:21:34
näääh ei se ainakaan minua häiritse, eikös se ole kiva vain että ollaan erilaisia 8) ne on nickillä jotka haluaa ja ne omalla nimellään jotka haluaa, ei tehdä tästä:kään asiasta elämää suurempaa ;D

Juurikin samaa mieltä! Ei nyt tehdä tästä mitään isoa juttua... Jos joku esim haluaa tietää mun nimen niin se löytyy hyvinkin pitkälti sieltä mun profiilista ja emailista.

Grinder831

#18
Juuu...nyt järkeä ja maalaisjärkeä... Maku-asioista Ei voi riidellä taiu yms. Tietenkin jokaisella on tapansa/periaatteensa/identiteetti   :) Hyvässä sovussa etiäpäin ja jokainen Tekeköön haluamallansa tavalla  8) ihan tasapuolisena jokaista kohtaan  8)

T: Grinder831

edit: MAHTAA Lastut lentää ja Lastuamis-neste virrata tän foorumin Sauna-illoissa  :P

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk