Myös korttimaksu toimii

Nimimerkit pois ja oma nimi tilalle

Aloittaja olli henttonen, 11.12.12 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

olli henttonen

Olisiko mahdollista muuttaa tämä nimimerkki omalle nimelle ja vastaisuudessa vain sillä kaikki esiintyisi, karsisi heti pois epämääräisyydet. Tietty kaikki ei halua olla julkisesti esillä, mutta ainakin tuolla pienoismallit.net sivuilla se toimii hyvin ja antaa heti luottamusta toisella tavalla.
Mieluummin minä esiintyisin omana itsenäni olli henttosena kuin dyykkarina.
kommentteja kommentteja 8)
edit. >Taikka suositus olisi oma nimi ja ne jotka haluaa olla nicin takana niin heille se suotakoon.
dyykkari

senaattori

Ai hittolaine, olen koittanu pitää et edes yks Senaattori tekis jotain järkevää ::)
Reijo Martinpoika Tuomala

olli henttonen

dyykkari

Mika Kinnunen

Kotiverstas foorumillahan tuo mahdollisuus tuli käyttöön. Allekirjoitukseen sai halutessaan sen vanhan nimimerkin jätettyä.
Voisihan sellaisen tännekin, mikseipä sitä voisi omalla nimelläänkin esiintyä.
Ex-nimimerkki chevy55

Tapani Honkanen

Minäkin olen ollut omalla nimellä muutamissa foorumeissa. Kotiverstas-foorumissahan tuli tuo mahdollisuus, jonka käytin heti. Olisi hyvä ja vielä parempi jos olisi kotipaikkakunta myös. Voisi nähdä missä joku myy tavaraa jota voisi mennä tarkastelemaan. Tai treffata samanhenkisiä jos sallii. Kyllä tuo nimimerkki on kuin puskasta huutelisi, vaikka kyllähän sekin on joillekin tarpeellinen ehkä. Kannatan.
TH

Grinder831

Niiihh... onhan täälläkin mahdollista Laittaa Allekirjoitus Josta saa oman henk.koht nimen Jos vaan haluaa  8) 
Suoritin Tuon ja onhan tuo sitten kätevää kun ei noi Anonymous tai vst. nimimerkki aina jää päähän helpolla. Skriidaa Allekirjoituksella niin Sehän on siinä Sitten  :P  So Simpply Or What ?!?!  8)

T: Grinder831

olli henttonen

#6
Testaa uuden lelun nimeltään allekirjoitus, aina oppii uutta
edit: heureka vähän parempi
edit2: siitä huolimatta olisin olli henttonen ja dyykkari olisi allekirjoitus
dyykkari

Konemies

#7
Lainaus käyttäjältä: Grinder831 - 11.12.12 - klo:22:27
Niiihh... onhan täälläkin mahdollista Laittaa Allekirjoitus Josta saa oman henk.koht nimen Jos vaan haluaa  8) 
Suoritin Tuon ja onhan tuo sitten kätevää kun ei noi Anonymous tai vst. nimimerkki aina jää päähän helpolla. Skriidaa Allekirjoituksella niin Sehän on siinä Sitten  :P  So Simpply Or What ?!?!  8)

T: Grinder831

On toinenkin mahdollisuus. Vie hiiren nuoli ylävalikkoon Profiilin päälle ja klikkaa sen alla Tunnuksen asetukset.

Voit kirjoittaa tuohon Nimi -kenttään oman nimesi, joka näkyy sitten muille käyttäjille tunnuksen sijasta.

Eli valinta on vapaa. Kukin voi käyttää joko tunnusta tai omaa nimeään. Tietenkin sinne voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, mutta sellaisen temppuilun Konemies kieltää ehdottomasti ja siitä seuraa penalttia.

HUOM!!  Jos haluaa tehdä niin, että oma nimi näkyy tunnuksen sijasta, niin on syytä sitten laittaa tuonne alaviitteeseen nimimerkki, jotta entiset nimimerkkitutut löytävät toisensa. Varsinkin muutaman kuukauden aikana - jos nyt nimimuutoksia tulee - olemme toisiltamme muuten hukassa. Tuo Mikan / chevy55:n esimerkki on hyvä.
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Mika Kinnunen

Kokeiltu on, toimii.

Laitoin nimimerkkiin vanhan käyttäjänimen, niin osaa yhdistää... ehkä.
Ex-nimimerkki chevy55

olli henttonen

dyykkari

Timo Hotti

Nimet alkaa löytyä... Outoa porukkaa... ::)
timi

ftec

Oman nimen käyttämisessä on se ikävä puoli, että sitten kaikki mitä teet tai teit on nähtävissä Googlehaulla seuraavat sata vuotta.

olli henttonen

Niin kait se on, mutta ei minua haittaa mitä joku minusta näkee kunhan itse pidän huoli että se kestää päivänvalon ja siihen ainakin itse pyrin, niinkuin varmaan kaikki muutkin. En ole matkan varrella huomannut mitään haittaa siitä, päin vastoin luulisi että omana itsenään esiintymällä myös samalla luo luottamusta muihin osapuoliin.
dyykkari

eemeli

Hep.

Mikäli joku kokee ikäväksi sen, että kirjoitan nimimerkin takaa, niin pyydän ystävällisesti ketomaan asiasta. Tiedän sitten pysyä poissa häirimästä.

-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

olli henttonen

näääh ei se ainakaan minua häiritse, eikös se ole kiva vain että ollaan erilaisia 8) ne on nickillä jotka haluaa ja ne omalla nimellään jotka haluaa, ei tehdä tästä:kään asiasta elämää suurempaa ;D
dyykkari

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk