Myös korttimaksu toimii

Roland JWX epävakaa

Aloittaja Kai, 26.06.10 - klo:14:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kai

http://www.screencast.com/users/OlaviJing/folders/Jing/media/2971a1b0-65f8-4863-a614-43bd854ffe0e
YLLÄ linkki paneelin toiminnasta

ALLA linkki keskustelua aiheesta jenkkifoorumilla.

http://3dcadjewelry.com/forum/showthread.php?9741-Jwx-10-lost-panel-buttons-X-Y-Z-and-A


Moi tossa on ensin video josta näkee mikä on ongelma.
Linkitän alkuperäisen viestiketjun myös perään.

Rolandin JWX 10 on jyrsin, joka käyttää usb porttia, ja  näkyy tulostimena.
Sen käyttöpaneelin muut painikkeet toimii, paitsi karan siirtopainikkeet X Y Z ja A, eli manuaalinen siirto ei toimi.
Drop out exe ohjelmalla saan sen jyrsimään ohjelmaa oikein, joten kone on ehjä ja toimii.
Tunnettua on Rolandin epävakaus ja herkkyys häiriöille joista Cris mainitsee, voisiko joku viisaampi neuvoa mitä ovat nuo häiriön aiheuttajat, ja mitä mun pitää tehdä.
Cris mainitsee RF signaalin ja jotain muita häiriöitä!?

Kai

Kai

Kirjoitin tänne kun ajattelin että täytyy löytyä minua viisaampia, jotka ymmärtää jotain tuosta Crisin kommentoimista HÄIRIÖTEKIJÖISTÄ vai onko se sittenkin pelkkää huuhaata??

NiVa

Moikka!

Asiasta en mitään tiedä mutta USB on oikukas yhä edelleen ja pysyy.
Ensinnä USB-kaapelin pituus max. 4m,,, ei siis 5m kuten speksit sanoo. Ainakin toiseen päähän ferriitpatukka imemään noita RF-taajuuksia.
Yx tekijä on USB asetuksissa virheenhavaitseminen-ruksi, jota voi koittaa muuttaa.
Yleisin ongelmakohta on kuitenkin se tietämyskone ja sen käynnissä olevat ohjelmat. Pitäis saada setuppi, jossa mikään ei kyttää USB-portteja.
Noissa omissa härveleissäni homma toimi poistamalla kaikki USB-laitteet listalta. Nyt kun törkkää sen tarvitsemansa laitteen liittimen koneeseen, huomaa tyhmäkin win-xxx, että uusi hieni härpäke liitetty ja nyt palvellaan sitä.
Onko ko. laitteen ohjelmassa jokin plugi, jota pitää conffata ensin, jotta kaikki nappulat toimii??
No kaikki arvailua tyystin.
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla!

t:Niva

Kai

Tää on hullua,kun toi paneeli(katso linkki)toimi vähän aikaa ajurien asennuksen jälkeen,mutta kun käynnistin koneen uudestaan se paneeli kuoli.
Mä olen ton ajuriasennuksen kokeillu kolmeen eri koneeseen, ja aina sama tilanne, ja siellä mistä koneen hain, se toimi täydellisesti,eli tää on niinkuin jotain noituutta.
Rolandin äijät ja noi jenkkifoorumin jätkät pitää mua sekopäänä joka ei osaa käyttää laitteita.
Rolandin ukot jenkeissä kehottaa laittamaan ilmankostuttimia staattisen sähkön eliminoimiseksi, eli aika epävakaa on jos tollasia neuvotaan.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk