Myös korttimaksu toimii

EMC ei avaa tiedostoa

Aloittaja Jussa, 12.07.13 - klo:09:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jussa

Heps,

EMC 2.3.5 kanssa on alkanut satunnaisesti esiintymään semmosta ongelmaa, että tietty .tap file ei avaannu suosiolla. Kun klikkaa open niin ei tapahdu yhtään mitään, ottaa jonku toisen tiedoston niin avaantuu ok. Tiedostoa pystyy katselemaan ihan ok linuksin "näytä" toiminnolla eikä siinä ole mitään ongelmaa. Sitten kun käyttää koneen kiinni ja avaa uudelleen niin joskus saattaa avaantua ongelmitta, joskus olen joutunu postata fileksen toisella koneella uusiksi ja sitten pelittää. Mitään ihmeellistä tiedostossa ei näytä olevan verrattuna johonki toiseen toimivaan tiedostoon, ainoa vaan ettei se avaannu EMC:llä. En ole itse mikään linux guru, mutta tuntuu hassulta tuollainen oikuttelu..

Onkos kellään tullu vastaan vastaavaa tai onko arvauksia mistä moinen voi johtua..?

FAARI 58

 Mä vaihroon rename:lla tap tiedostot ngc tiedostoiksi heti kättelys ja on pelittäny. ;D
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Jussa

Uudelleen nimeämistäki olen kokkeillu, tallentanu uudelleen eri nimelle ilman vaikutusta. Sitte käytän koneen sammuksissa ja yhtäkkiä saattaa avautuakin. En tiiä pitäiskö sitte jaksaa päivittää tuo EMC linuxCNC:hen, ei vaan millään uskaltais kun tuo pelaa muuten ok. Liekö koodissa jotain ihmeellistä joka aiheuttais tuon..

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk