Myös korttimaksu toimii

O: Energiansiirtoketjua, ~1200mm lineaarijohteet

Aloittaja Miguel-, 26.03.10 - klo:18:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miguel-

Eli ostetaan:

-Energiansiirtoketjua, ulkoleveys max. 65mm, kääntösäde mielellään alle 180mm ulkolaidasta ulkolaitaan. Sisätila saisi olla noin 20x40 tms. mm. tarjoa eri kokoisia, pienemmätkin saattavat käydä.

-Noin 1200mm pitkät lineaarijohteet kahdella kelkalla per johde, mielellään 2 tai 4 kpl, mutta voi tarjota myös yksittäisiä ja vähän lyhempiäkin.

sähköposti on: M ja SIVULA ja (a) ja loppuosana GMAIL.COM tai privaviestiä

Miguel-

Wagner, en pysty vastaamaan yksityisviestiisi, ilmoittaa että "olet kieltänyt minun yksityisviestit sinulle", laitan viestin tähän:

Laittelitkin jo viestiä minulle päin, olin kirjoittelemassa seuraavaa:

Olen aloittelemassa tuollaista terästä syövää konetta ja osien hankinta on alkanut.. Ajattelinkin kysäistä, että löytyisikö sinulla lineaariosia ja ehkä sähköosiakin kyseiseen laitteeseen. Jyrsimen liikkeiksi olen suunnitellut jotain ~1.5m X ~1m X ~1m tms. Myös sähköosat (servot, ohjaimet) ja energiansiirtoketjut kiinnostaa. Laittaisitko listaa löytyvistä osista (johteiden ja ruuvien koko ja kunto) ja hieman hintatietoa?

Missäpäin asustelet?

Ketjut saisivat olla 1400mm ja 600mm pitkät nykyiseen koneeseen..

Laita vastaus vaikka sähköpostilla (msivulaPOISTATÄMÄ@gmailPISTEcom, en viitsi laittaa sähköpostiosoitetta tähän suoraan toimivana)

tanantunari


Wagner

No jopas! Tätä tautia on ollut ennenkin, mutta toisin päin eli niin että en ole saanut omaa viestiäni lähtemään ja virheilmoitus oli sama. Syytä selviteltiin jokin aika sitten, mutta mitään erityistä ei löytynyt. Täytyy siirtyä meilipuolelle siihen asti että ongelma ratkeaa.
Konemiestä varmaan kiinnostaa tietää jos muillakin on ollut vastaavia vaikeuksia.

FAARI 58

Jep
Wagnerille menevät viestit "esto politiikkaa pökkää" laitakko tuleen toisen yhteystavan vaikka yv. jos vaikka toisinpäin onnais?
FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk