Kirjoittaja Aihe: Leimasin  (Luettu 339 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mpr

• Konkari
  • Rekisteröitynyt: 04/01/2011
    YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
Leimasin
« : 16.07.20 - klo:22:43 »
Mikä olisi hyvä ohjelma leimasimen tekoon, pitäisi olla negatiivi ja peilikuva puumerkistä. Machin teksti wisardista ei taida olla apua. Jyrsittyä kuitenkin pitäisi saada eli g-koodina

Poissa JuKa

• Konkari
  • Rekisteröitynyt: 12/01/2006
    YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
Vs: Leimasin
« Vastaus #1 : 16.07.20 - klo:23:41 »
Kyllä joku vectricin ohjelmista on paras, vcarve ainakin toimii tuossa. Mutta on hintavaa jos yhtä puumerkkiä kaivataan. Laita yyvellä tietoa lisää, niin kyllä sinulle g koodi saadaan.

Poissa pave

• Konkari
  • Jyrsijän tunnistaa talttamaisista etuhampaista
  • Rekisteröitynyt: 05/02/2006
    YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
« Vastaus #2 : 17.07.20 - klo:11:25 »
Kyllähän Fusionilla sais tehtyä. Piirtää vaan kohokuvion ja kääntää sen ylösalasin jne...

Poissa HTL

• Konkari
  • Rekisteröitynyt: 04/12/2011
« Vastaus #3 : 17.07.20 - klo:13:18 »
Olen muutamia leimasimia tehnyt ja aika helpolla on onnistunut. Leimasimen tarvitsija on piirtänyt logon paperille ja scannannut koneelle sen, sen jälkeen "jpg to dxf online" googleen sen kautta muuttanut tuon dxf muotoon ja Solidworksilla parsinut logoa. SheetCamilla taikka Fusion360 olen tehnyt työstöradat. Voin kyllä auttaa jos ei rupea onnistumaan

Poissa mpr

• Konkari
« Vastaus #4 : 18.07.20 - klo:11:37 »
Olen muutamia leimasimia tehnyt ja aika helpolla on onnistunut. Leimasimen tarvitsija on piirtänyt logon paperille ja scannannut koneelle sen, sen jälkeen "jpg to dxf online" googleen sen kautta muuttanut tuon dxf muotoon ja Solidworksilla parsinut logoa. SheetCamilla taikka Fusion360 olen tehnyt työstöradat. Voin kyllä auttaa jos ei rupea onnistumaan

Kiitos vinkistä, kokeilin tuota muuten onnistui mutta pitäis olla jotain pienempiä kaiverrus teriä että saisi muodot 20mm teräs akselin päähän.
Yksi aseseppä haluaisi tekemänsä tukit "leimata" meistillä lyömällä tai kuumalla meistillä polttomerkitä.

Poissa mpr

• Konkari
« Vastaus #5 : 18.07.20 - klo:11:57 »
Tuossa koe sheetcamilla