Myös korttimaksu toimii

TESTAUS OHJELMA

Aloittaja FAARI 58, 17.05.10 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FAARI 58

Moron
Mikä olis tällaasellen tumpelollen oikia testausohjelma (tiätysti ilmaanen täs vaihees) ja jos jollakulla olis askel askeleelta sen asennuksesta ja käytöstä parakraafia(mulle kun pitää vääntää kaikki rautalangasta) PC tulee Wintoosa XP pentium4 tai uudempi, LPT porttin kautta ilmeisesti pelataan ainakin Breakout boardissa on kyseinen kapistus.Kattelin kuukelista yritin ladata,mutta ei auennu mun läppärissä,otti niin päähän notta meinas veret seisattaa.Apuva kiitollisena kaivaten vanha käpy.
  FAARI 58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Orbitrek

Mitäs ohjelmaa kaipaat? Siis ohjaussoftaa vai? Win-toosaan helpoin tie taitaa olla mach3. Ilmainen testi versio jolla jo ekat leikkelyt tekee komeasti. Ohjelman pituus on rajoitettu ilmaisversiossa.
Mach3 oli todella helppo saada jaloilleen ja heidän omat ohjeet on riittävät jos Lontoo taipuu vaikka sanakirja kädessä. Eli suosittelen imuroimaan mach3:n. Itsellä tuli tosin win-läppärin ja machin kanssa bropleemia ja siirryin emc:hen. Suosittelen testaamaan. Voi olla että sun BOBi korjaa ongelmat joita itsellä aiheutui. Lisäksi win toosasta pitäis saada kaikki tarpeettomat prosessit pois. 

FAARI 58

Moron
Pystynkö tuan Mach2-3 lataamaan omalle läppärille ja polttamaan cd levylle ja myöhemmin lataamaan puhtaaseen PC.koneeseen.
Mikä on se oikea lataus osoite, minkä saa myös auki? Tumpelo kun oon.
  FAARI58
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

tomi667

Tuossa osote:
http://www.machsupport.com/downloads/Mach3Version3.042.040.exe

Itellä on ainakin toiminut Mach3 Windows Xp koneessa vaikka mitään en ole
siivonnut joskus on kesken ajon menny näytönsäästäjäkin päälle eikä ole
vaikuttanut mitenkään, vaikka monimuitkaista 3d-pintaa ajoin. Kannattaa
se silti olla ihan puhdas asennus. Ei tuossa mullakaan ole juuri muita
ohjelmia asennettuna kuin tuo Mach3.

FAARI 58

Moron
Tuasta osootteesta tuli koneelle demo varmasti kun veromätkyt, sain myös poltettua sen levylle myöhempää asennusta varten (kunhan saan PC:n irti kasaajalta). Kiitoksiva neuvoista!
  FAARI58 :D
Tyhmyys ei ole vika,vaan se on lahja.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk