Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Ohjausvirta THC:lle

Aloittaja Unic, 30.12.17 - klo:09:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Unic

valmista paikkaa suodatetuna ei löydy se on selvää. Mutta jostain se saadaan muutettua,eli mistä?

Snowfly

Lainaus käyttäjältä: Unic - 01.01.18 - klo:14:42
valmista paikkaa suodatetuna ei löydy se on selvää. Mutta jostain se saadaan muutettua,eli mistä?
Vastaus:
Lainaus käyttäjältä: wärkkääjä - 30.12.17 - klo:21:55
Lueskelepas tuosta selvennystä.
http://proma-elektronika.com/download/PDF/thc150_en.pdf

Se THC palikka "Proma 150" siis suodattaa ja alentaa jännitteen sopivaksi. Sitten opastaa ohjausta, pitääkö mennä ylös vai alaspäin. Tämmöisellä onnistuu Kiinanplasmassa THC:n tekeminen.


Unic

Noniin nyt alkaa pikkuhiljaa valkenemaan tämä homma =)

Arto Juujärvi

Lainaus käyttäjältä: Unic - 02.01.18 - klo:10:00
Noniin nyt alkaa pikkuhiljaa valkenemaan tämä homma =)
Hei
Minulla on sama propleema, hankin proma 150 purkin mutta mistä löytyy esabin cutmasterista pinnit joihin se kytketään, joko matala tai korkea jännite. Kiinailmiöihin ja hyperthermiin löytyy kyllä mutta ei Thermal dynamic (Esab) malliin....voisko joku avittaa :(

Snowfly

Lainaus käyttäjältä: Arto Juujärvi - 20.01.18 - klo:07:03
Hei
Minulla on sama propleema, hankin proma 150 purkin mutta mistä löytyy esabin cutmasterista pinnit joihin se kytketään, joko matala tai korkea jännite. Kiinailmiöihin ja hyperthermiin löytyy kyllä mutta ei Thermal dynamic (Esab) malliin....voisko joku avittaa :(
Menee esabissa sisäkytkennäksi, jos siitä haluaa ns. siistin...

Arto Juujärvi

Sisäkytkentä taitaa olla se ainoa vaihtoehto, olin yhteydessä maahantuojaan jospa sieltä löytyy apuja. Mihin kytketään "torch on","up", "down" bob;iin, mulla ei ole inputteja enää vapaana..... :o

Snowfly

Lainaus käyttäjältä: Arto Juujärvi - 21.01.18 - klo:18:46
Sisäkytkentä taitaa olla se ainoa vaihtoehto, olin yhteydessä maahantuojaan jospa sieltä löytyy apuja. Mihin kytketään "torch on","up", "down" bob;iin, mulla ei ole inputteja enää vapaana..... :o
Mikä bob?
Mitä inputteihin on kytketty tällä hetkellä?

Arto Juujärvi

Elikkä tarkoitin brakout boardia, vai pitääkö ne kytkeä liittimen nastoihin joka menee pc.lle. Uudessa Promassa on vain relelähdöt
com,-down,-arc,-up

Snowfly

bob=BreakOutBoard
Breakout boardeja on 1001 erillaista... mikä on breakoutboardin malli...

Arto Juujärvi

Samanlainen kortti kuin sinulla tilasin keväällä 2016

Snowfly

Niin se kiinalainen bob... ei tässä kaikkea enään voi muistaa :P ittelläkin se kortti on vaihtunut... https://www.cnc4you.co.uk/Breakout-board-CP0-10V-CNC-4-Axis-with-Charge-Pump?search=breakout
tuohon mikä on myös aloittajan oppaassa suosituksena johtuen valmiista relelähdöstä.

Tuossa kortissa olisi tuo rele lähtö + inputit 4 ja 5 jotka voisit ottaa käyttöön...
https://cnc4you.co.uk/resources/CP0-10V.pdf

Arto Juujärvi

Jep.
Näyttää mielenkiintoiselta paketilta. Taian kuiteski vaihtaa tuon proma purkin SD-malliin jolloin voin kytkeä "stepit" kohilleen.....mutta ossaisikko sanoa missä vika ku Z-akseli liikkuu vain yhteen suuntaan, jos vaihan kaapelijärjestystä ni se menee toiseen suuntaan, pg up tai pg down, niin aina sama suunta....onkohan ohojain sökö...

Unic

Hommasin tuon Hyperthermin powermaxin,niin siinä oli valmiina alennettu jännitelähtö niiin pääsi helpommalla. CSMIO-ipM:ssä on tuo analoginen THC joka vaatinee vielä hieman säätötöitä,kun tuntuu että jotkin signaalit menee ristiriitaisesti kun kärsä tekee epäloogisia liikkeitä ohjelman aikana. Mutta eikähön se tuosta saada kuntoon kun tietoja netistä kaivelee. Sattuuko täällä kenelläkään olemaan Tuota CSMIO-ip-M controlleria plasmassa ajamassa THC:tä? Säätövinkkejä ottaisin mielelläni vastaan että mistä kannattaa lähteä liikkeelle. MAch3 käytössä. Säästäisi paljon aikaa jos jollakulla sattuu olemaan sama kokoonpano käytössä.

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk