Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Geomagic (Alibre) päivitys

Aloittaja PPJL, 25.11.15 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PPJL

Alibren saa päivitettyä Geomagic Designiksi 320e ilman alveja. Jos oikein olen ymmäränyt, käsittää myös Alibre Personal Editionin ja Alibre Proon. Elikkä päivityksellä saa noin 2000e nykyään maksavan softan. Jos on nyt Alibre PE ja tarvitsee esimerkiksi ohutlevyä, hinta ei ole paha!


pelti

mulla toi on/oli, mutta nyt huutaa lisenssiavaimia, eli ilmeisesti on vain vuoden kerrallaan voimassa?? ei niin että voisi vanhalla versiolla ajaa maailman tappiin :(
Jukka Peltonen

PPJL

Lainaus käyttäjältä: pelti - 25.11.15 - klo:10:39
mulla toi on/oli, mutta nyt huutaa lisenssiavaimia, eli ilmeisesti on vain vuoden kerrallaan voimassa?? ei niin että voisi vanhalla versiolla ajaa maailman tappiin :(

Ainakin Alibrella on ikuinen lisenssi ja niin minusta myöskin Geomagicilla. Alibre sallii tietyn määrän lisenssejä (itsellä kolmeen koneeseen), jonka jälkeen joutuu resetoimaan tuen kautta aiemmat asennukset, joita ei käytä.

Uusin versio Geomagicistä on vain yhden koneen käyttöoikeudella. Ohjelman voi asentaa useaan koneeseen, mutta ennen käyttöä pitää muistaa kirjata lisenssi ulos edellisestä koneesta. Eli ohjelma voi olla asennettu vaikka viiteen koneeseen. Voin olla ehkä väärässä, mutta muistelen sen tarkistavan lisenssin kuukauden välein, joten nettiyhteys pitää olla ainakin tuolloin.

pelti

current key siinä on, mutta pyytää uutta lisenssiä. Expiroituu näköjään vuonna 2100, mutta mulla aiemmin :)
Jukka Peltonen

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk