Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Nopeuden säätö

Aloittaja Arto Juujärvi, 16.02.17 - klo:19:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arto Juujärvi

Moro foorumilaiset
Ensin kiitokset Snowfly:lle hyvästä avusta, no haasteitahan tässä on näin alottelijalla, nyt onkelmana on nopeuen säätö, olen tehnyt G-tiedoston ja lataan sen "tap"-tiedostona lazycamilta niin polttimen nopeutta en saa muutettua en sitten millään,,,,se on aina se 60mm/min ja pitäis olla n, 280mm/min. Siirrot ovat 3000mm/min joka toimii. Miten saan nopeutta muutettua, ku se aina palaa siihen kuuteenkymppiin vaikka mitä tekis,,,,eikä tässä vielä kaikki, lazycam ohjelmalla ku starttaa polttimen liike lähtee välittömästi, olen "piercing"- aikaa yrittäny muuttaa, mutta ei vaikutusta. Luin jostain että lazycam on laiskan miehen ohjelma ja siksi se ei toimi. Olisiko vaihtoehtoja :-X

VH

Moro!
Kokeile sheetcamia. Voit ladata sen ilmaiseksi ja kokeilla/pyöritellä sitä. Sitten ostat lisenssin, se toimii vähän niinkuin mach:n kanssa. Eli lisenssi tulee sitten sähköpostiin ja näppäilee vain koodin..  :)

Arto Juujärvi

juu olen kattellu ko-ohjelmaa ja se saattaisi olla se varteenotettavin vaihtoehto, pitää tsekata :-\

JuKa

Nopeana ratkaisuna toimii myös g-koodin muokkaus, jossa muutan f60 tekstit f280, vaikka muistiossa.
Sen voi tehdä esim. Korvaa toiminnolla...

Jussi

Snowfly

Lainaus käyttäjältä: Arto Juujärvi - 16.02.17 - klo:19:44
Moro foorumilaiset
Ensin kiitokset Snowfly:lle hyvästä avusta, no haasteitahan tässä on näin alottelijalla, nyt onkelmana on nopeuen säätö, olen tehnyt G-tiedoston ja lataan sen "tap"-tiedostona lazycamilta niin polttimen nopeutta en saa muutettua en sitten millään,,,,se on aina se 60mm/min ja pitäis olla n, 280mm/min. Siirrot ovat 3000mm/min joka toimii. Miten saan nopeutta muutettua, ku se aina palaa siihen kuuteenkymppiin vaikka mitä tekis,,,,eikä tässä vielä kaikki, lazycam ohjelmalla ku starttaa polttimen liike lähtee välittömästi, olen "piercing"- aikaa yrittäny muuttaa, mutta ei vaikutusta. Luin jostain että lazycam on laiskan miehen ohjelma ja siksi se ei toimi. Olisiko vaihtoehtoja :-X
Copy paste se g-koodi tähän viestiin niin kaikki on selvempää...

Arto Juujärvi

Eilen säätelin kampetta ja asensin sheet camin, kokeilin muita mm roadrunner,tap niin nopeus pysyi se 60mm/min, no sielläkin oli F60, mutta aiemmin pystyin nopeutta muuttamaan :( Johtuukohan tämä tuosta ns. piraattiversio MACH3 jonka ostin ebays:tä :-X

Snowfly

Lainaus käyttäjältä: Arto Juujärvi - 18.02.17 - klo:06:27
Eilen säätelin kampetta ja asensin sheet camin, kokeilin muita mm roadrunner,tap niin nopeus pysyi se 60mm/min, no sielläkin oli F60, mutta aiemmin pystyin nopeutta muuttamaan :( Johtuukohan tämä tuosta ns. piraattiversio MACH3 jonka ostin ebays:tä :-X
Copy paste se g-koodi tähän viestiin niin kaikki on selvempää...

Arto Juujärvi

En ole nyt verstaassa joten sen g-koodin laittaminen on hankalaa, mutta mitä siitä selviää? jos F on 60

Snowfly

Lainaus käyttäjältä: Arto Juujärvi - 18.02.17 - klo:07:07
En ole nyt verstaassa joten sen g-koodin laittaminen on hankalaa, mutta mitä siitä selviää? jos F on 60
Sen että onko posta oikein määritelty...

Arto Juujärvi

Lainaus käyttäjältä: Snowfly - 18.02.17 - klo:07:13
Sen että onko posta oikein määritelty...
Siinä luulen sen ongelman olevan, koska vaikka kuinka yritän muuttaa asetuksia lazycamissa, niin ne eivät siirry machiin. No täytyy vielä opetella, jospa se siitä. ::)

Pasi.

Kokeilitko JuKa:n ratkaisua? Jos ei silläkään nopeudet muutu nii, sitte on jo mielenkiintoista ::)
IKI Proto

Arto Juujärvi

Siis ihan oikeesti voiko äijä olla niin pölöjä, ei lue ees käyttöohojeita, tai ees jotain ja koeta ymmärtää se vielä languagella. Kiitos kaikille mielenkiinnosta ja neuvoista, mutta nyt pelittää taas.,,,,misähän sitä olis iliman tätä voorumia :D

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk