Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

poweri.

Aloittaja Maukka, 10.04.11 - klo:22:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Maukka

Kattelen tässä poweria askelmoottoreille. Onko kukaan sattunut tilaamaan tälläisiä? Onko kokemuksia?
http://cgi.ebay.com/NEW-UNUSED-50V-DC-POWER-SUPPLY-9-9A-MINEBEA-/380071301709?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&hash=item587e03d24d

Saisi aika edukkaasti..

Seppo K

Moikka

Minä tilasin tuollaisen, rakensin yksinkertaisen regulointisäädön (tuossahan on reguloidun haarukka 50.5-56.6V), säädin 55V:in, ja kytkin koekytkentään: Smoothstepper, Motion MSD752 ja 3.5Nm stepperit ArcEuroTradesta.
Hienosti pelittää ainakin pöydällä - oikeaa ajoa ei vielä ole kun kone on vaiheessa.

Tilasin sitten toisen varalle - edukas kun minunkin mielestä oli: rahteineen kaikkineen 45.95€ kotiin kannettuna.

Erittäin siistin näköinen ja siististi kasattu paketti.
Yksi syy minulla oli edukkaan hinnan ja kohtuu hyvin sopivan jännitteen ja virranannon lisäksi sopivan pieni koko jotta se sopii vanhan PC-kotelon sisään.
Seppo Köngäs

Juha Hietamäki

Moro mulla on käytössä myös sama vehje.
Eilen viimeksi ajelin sillä.
Pitäis myös ostaa varalle yks.

Maukka

No tuota juuri halusinkin kuulla jonkinlaisia kokemuksia. Täytyypä tilailla yksi tai kaksi, Miten tuota kun mulla tulossa tuohon 5.6A, 4.2A ja 4,2A stepperit. Riittäisiköhän yksi?  Jonkin laskurin mukaan katsoin että 2/3 akselmoottorien virrasta riittäisi powerin virraksi.

Ymmärrsinko datalehdesta oikein että tuohon poweriin pitää syöttää joku käynnistys jännite?`

Juha Hietamäki

Alla olevasta linkistä löytyy ohjeet jännitteen säätökytkentään.
http://www.mycncuk.com/forums/showthread.php/985-ebay-power-supply

Maukka

Teitkö tuon ensimmäisen viestin piirrustuksen mukaan säätökytkennän? Tuntuivat kehuvan laadukkaaksi peliksi.

Seppo K

Juurikin sen linkin kuvan mukaan.  Yksinkertainen jännitejakaja.
Potikkaa ei vain tuolla arvolla ollut, mutta sehän voi olla hieman isompi. Laitoin itse 2.2 k.
Seppo Köngäs

Maukka

Jepulis, virtalähde saapui ja pitääkin tässä tinailla tuo "regulointi" osa tuosa jahka ehtii. Ihanko olette abigoilla liittäneet 230v virtalähteeseen?
Entäs oletteko laittaneet tuon regu osan erillis koteloon vai millaisia toteutuksia olette loihtineet?

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk