Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Hammaspyörä tankona

Aloittaja j_u_k_i, 14.08.16 - klo:18:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

j_u_k_i

Löytyykö miltään toimittajalta hammaspyöriä tankona? SKS, Mekanex tai Movetec luetteloista ei löydy, kysytty ei ole vielä. Esim. täältä löytyy.
Tarve olisi kaksi samanlaista hammaspyörää, toinen 30mm leveä ja toinen noin 70mm, Z=30. Tai löytyykö tuollaisia jostain valmiina, reikä 20mm tai 25mm.

Snowfly


eemeli

Hep.

Nyt saattoi mennä hammaspuurot ja hammashihnavellit sekasin...

j_u_k_i taisi nimenomaan kaivata hammaspyöriä? Sellaisia ei ole minulle tankoina tullut vastaan muuten kuin itse tekemällä - kiinnostaa siis minuakin, jos näitä jostakin helpolla saa haltuunsa.

-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

j_u_k_i

Kyllä, hammaspyöriä kaipaan.
Tarkoitus olisi saada toiseen akseliin pituussäätö ja muita ratkaisuja tai ainakaan yhtä helppoa kuin toisen pyörän leveämmäksi tekeminen ei ole tullut vastaan.

Snowfly

Tuossa luki myös mistä saa mittatilaus työnä ja en tiennyt että lapsille pitää kädestä pitäen näyttää mistä ne löytyy..
Heitin ekan linkin aiemmin mikä sattu oleen sivulle... http://www.beltingonline.com/gears-racks-366/
ja tuolta SAA MITTATILAUS TYÖNÄ HAMMASRATTAITAKIN kannattee valita hammasratas ja katsoa kaikki customointi vaihtoehdot joissa on myös vapaa sana kohta

ttontsa

Helsingin hammaspyörä virkkas mulle custom made pyöriä.

www.hammaspyora.fi
Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

eemeli

Hep.

Tämä lapsi kiittää ja kumartaa. Ei palaa enää astialle.

-eemeli-
*tekemällä virheitä oppii tekemään parempia virheitä*

saulij


Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk