Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Teräkaupat?

Aloittaja Kestis, 13.01.17 - klo:19:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kestis

Mistä saa edullisesti ja pienillä postikuluilla pienemmän pään tappijyrsimiä? Koneeseeni sopii jyrsimet max. 6 mm varrella ja tähän asti olen muutamia tilaillut Arceurotradesta. Siellä ei kuitenkaan ole mielestäni kovin hyvä valikoima, esim. 1-leikkuiset sekä alasleikkaavat puuttuvat. Eivätkä hinnatkaan tunnu kaikkein edullisimmilta.

Google löytää valtavasti kauppoja, mutta useimmissa joutuu pettymään. Joko ei toimiteta Suomeen, on suuret postikulut, huono valikoima tai jotain muuta.

Onko siis suositella teräkauppoja?

Kremmen

Itse olen hommannut usein eBaysta semmoiselta kauppiaalta kuin cncpoorboy. Se myy Europa Toolsin teriä ihan tyyppinumeroilla, joten voit tsekata Europan katalogista tekniset speksit.
Toinen putka on CTC Tools Hong Kongissa. Niillä on valikoimaa, joskaan en ole erityisesti tsekannut noin pieniä tappeja, että miten paljon niitä löytyy. Mutta löytyy kyllä.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

Isto

Hommasin DamenCNC:ltä hollannista muutaman 1-leikkuisen alasleikkaavan 2mm tapin jokunen vuosi sitten.
Muistaakseni eivät silloin tuntuneet liian kalliilta eikä postikulukaan ollut hirveä. Kannattaa ainakin kysyä.

essoo

Kysyppä Suomessa Mastec Oy:lttä, heillä voisi olla fiksuun hintaan teriä. Ainakin itse ole tuolta joskus tilannut edullisesti.

ttontsa

Hitsaus&koneistus&Protopaja
www.tulinen.fi

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk