Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Kolovia

Aloittaja TeacDance, 19.03.14 - klo:12:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TeacDance

_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

Timo Hotti

Mulla Atten 8586 joka on saman näköinen kuin tuo YIHUA 898D Rework Station.
Hyvin on pelittänyt.
timi

Kremmen

Oletko hakemassa ilmakolvia vai mitä tarkalleen? Omana mutu-mielipiteenä hommaisin kunkin laitteen erillisenä - ja itse asiassa niinhän mä teinkin :). Varmaan noi yhdistelmävehkeetkin pelaa ei siinä mitään, mutta jos/kun tekee mieli päivittää niin ei tarvii vaihtaa kaikkea kerralla. Oma ilmakolvi on vähän samanlainen kuin tuo listan eka 8508D, tosin digitaalisin asetuksin ja mukana alipainepoimija (jolla ei tee mitään). Jotenkin lootan sisään upotettu kalvopumppu tuntuu luotettavammalta ratkaisulta kuin kahvaan integroitu flekti, mutta ei ole mitään näyttöä että toinen olisi sen kummempi kuin toinenkaan.
Nothing sings like a kilovolt
Dr W. Bishop

TeacDance

Lainaus käyttäjältä: Kremmen - 19.03.14 - klo:19:28
Oletko hakemassa ilmakolvia vai mitä tarkalleen? Omana mutu-mielipiteenä hommaisin kunkin laitteen erillisenä - ja itse asiassa niinhän mä teinkin :). Varmaan noi yhdistelmävehkeetkin pelaa ei siinä mitään, mutta jos/kun tekee mieli päivittää niin ei tarvii vaihtaa kaikkea kerralla. Oma ilmakolvi on vähän samanlainen kuin tuo listan eka 8508D, tosin digitaalisin asetuksin ja mukana alipainepoimija (jolla ei tee mitään). Jotenkin lootan sisään upotettu kalvopumppu tuntuu luotettavammalta ratkaisulta kuin kahvaan integroitu flekti, mutta ei ole mitään näyttöä että toinen olisi sen kummempi kuin toinenkaan.

Tuo erillis hankinta on kyllä totta pitääpä miettiä vielä
_________________
Tero Koskela
Ylivieska

YouTube

Ilari

Olen omaan yhdistelmääni ollut ihan tyytyväinen, tosin on minulla pelkkä juotosasemakin erikseen.
Enkä erillislaitteina haluaisi koska johtohässäkät pöydällä lisääntyisi.

http://thgtr.com/wp-content/uploads/eski/howto/20020826/images/am6000.jpg

Tarmog

Hei olen Tarmo baumtronicsista.
Katso tämä hyvä diili: https://baumtronics.com/fi/muokata-asemat-2in1/87-yihua-995d-high-precision-rework-station.html
Lisäksi meillä on rajoitettu aika alennus. Käyttää OFF10 (-10%)



Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk