Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

Mobiilikäyttö Tapatalk'in avulla

Aloittaja Konemies, 10.06.14 - klo:00:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

NiVa

Moikka!

Lumia 630 ei vastustaa. Löytää kyllä noi muut aiheen linkit muttei tätä. Noi tapatalk-setting yms. ei näytä vaikuttavan asiaan. Valokuvissa näkyy noi linkit.
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla!

t:Niva

pave

Jeps, sama mun Androidissa. Nyt vaan en muista, millä hakusanalla tämän foorumin sitten löysin.

porepe

Nyt pari päivää testanneena pitää todeta että mokoma softa lentää mäjelle ainakin allekirjoittaneen S4:sta...
Petri Junnila
Mynämäki

Konemies

Lainaus käyttäjältä: pave - 11.06.14 - klo:11:12
Jeps, sama mun Androidissa. Nyt vaan en muista, millä hakusanalla tämän foorumin sitten löysin.

Näyttää siltä, että jotkut löytävät ja toiset ei. Tapatalk -plugin -asetuksissa ei ole kovin paljon vaihtoehtoja, joten ei voi vika olla siellä päässä. Itsellä on Samsung Galaxy Tab 3 7.0 (Android) tabletti ja siinä cnc-tekniikka -foorumi löytyy ja näkyy listalla, kun laittaa Tapatalkin hakukenttään hauksi pelkän CNC ja klikkaa suurennuslasia. Kummallista kyllä, jos se ei näy listalla muissakin vehkeissä, koska ei kai se lista osaa nähdä sitä, että millä laitteella kukin sitä katsoo.

Lienee makuasia kummasta tykkää, mutta minun mielestäni pelkistetty Tapatalk -cnc-foorumi on epähavainnollinen verrattuna normaaliin webbiselaimella näkyvään foorumiin. Varsinkin uusilla käyttäjillä. Mutta onpahan nyt kaksi vaihtoehtoa mobiilikäyttäjille.
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Juha Hietamäki

Lainaus käyttäjältä: porepe - 11.06.14 - klo:11:13
Nyt pari päivää testanneena pitää todeta että mokoma softa lentää mäjelle ainakin allekirjoittaneen S4:sta...

Mikä siinä mättää? Omasta mielestä hyvä, ku tää zoomaa fontin autom. oikeen kokoiseksi.
Esim. känny-Firefox:lla selatessa toiset viestit on pienellä fontilla ja toiset taas isolla.  Itellä käytössä galaxy xcover 2.

pave

Juuh, vanhalla HTC:llä ja Firefoxilla on ollut selaileminen aika tuskaista, nyt helpottui.

NiVa

Moikka!

Nyt toimii, muutettiinko foorumin asetuksia???  Itse en Lumiaan mitään tehnyt. No kaikki ok.
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla!

t:Niva

Konemies

Lainaus käyttäjältä: NiVa - 11.06.14 - klo:17:24
Moikka!

Nyt toimii, muutettiinko foorumin asetuksia???  Itse en Lumiaan mitään tehnyt. No kaikki ok.

Eilen illalla vaihdoin asetuksiin CNC - Harrastuksen tilalle cnc-tekniikka. Saattaa olla, että palvelun päivittymiseen menee jonkin aikaa, koska en minäkään löytänyt sitä heti. Mutta nyt taitaa tässä ketjussa olla jo tarpeeksi Konemiehen kommentteja, joten käyttäkäähän hyväksenne.
www.cnc-tekniikka.com on maailman suurin suomenkielinen cnc-tekniikan harrastajien keskustelufoorumi

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk