Nyt on CNC-foorumin tukeminen helppoa!
Maksu onnistuu PayPalin kautta myös kortilla
Konemies kiittää

CSMIO-IPM

Aloittaja härpätin, 05.09.15 - klo:08:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

härpätin

Hei!
Jos joku omistaa kyseisen controllerin, oisiko mahollista saaha input/output asetukset minulle esimerkkinä?!!!  ;D

olli henttonen

PuuhaPajalta löytyy uksi ohjaamassa askelmoottoreita jyrsimessään.
Mitäs sinulla on siinä perässä joita ohjataan ja millainen on ohjausohjelma, sehän vaikuttaa asiaan, mutta manuaaleissa on selvästi ja ymmärrettävästi kuvin kerrottu ainakin Mach3 asdtukset.
dyykkari

härpätin

Olen vasta kasaamassa 4 akselista höpötintä ja näinollen kysymyksetkin on hölmöjä, kuten miten configuroin  CSMIO-IPM niin että outputista tulee 3.5V sijaan 5V ???!!!

olli henttonen

Lainaus käyttäjältä: härpätin - 05.09.15 - klo:20:10
Olen vasta kasaamassa 4 akselista höpötintä ja näinollen kysymyksetkin on hölmöjä, kuten miten configuroin  CSMIO-IPM niin että outputista tulee 3.5V sijaan 5V ???!!!

Nähtävästi et mitenkään, mutta ainakin meidän askelmoottoriohjaimet toimii ilman virheitä silläkin, muistaakseni meillä tulee 3.75 ja lataa viimeisin firmvare ja asenna se.

askelmoottoreitako vai servoja ohjaat sillä?
dyykkari

härpätin

Askelmoottoreita ohjailen, nema 23. drivereinä 2kpl DQ860MA ja 2kpl DM860A. Siis edelleen sarjassamme tyhmiä kysymyksiä kun pähkäilen että riittääkö CSMIOn output 3.5V komentamaan noita drivereitä? ::)

olli henttonen

PuuhaPajallakin on askelmoottorit tuon perässä ja hyvin pelittää, kurkkasin äsken purkin sisällekkin ja siellä ei ole mitään manuaalista säätöä noille ulostulojännitteille. Toetty valmistajalta voisi tiedustella voisiko sitä ohjelmallisesti nostaa, koska varaa on.
Tärkeintähän tuossa on pulssin muoto ja oskiloskoopilla kun tarkistin, niin se on moitteeton.
dyykkari

olli henttonen

Seikkailin tuolla CSMIO:n sivuilla ja olin lukevinani noista makroista, että niiden avulla voidaan ainakin noita analogisia jännitteitä määritellä, itselläkin tuo makropuoli vielä pahasti hakusessa,  mutta kannattaa ottaa heihin yhteyttä ja kysyä miten se onlisi mahdollista.
olli
dyykkari

Powered by EzPortal
SMF spam blocked by CleanTalk